N
NAINEN
Vieras
Minä olen hyvin tienaava neljän lapsen äiti, lapset ei ole koskaan olleet tarhassa,olen aina aamut heidän kanssaa, voin määrittää lomat ja työajat.Voin tarjota lapsilleni kokemuksia ja parhaat mahdolliset elämän laadut kaikilta saroilta.Nautin äitinä olosta,mutta nautin työn teosta.Nautin myös kun tienaan,niin että voin ostaa mitä tahdon,ilman hintalappuun tuijottelua,voin lomailla missä haluan ja vaihtaa auton kun haluan. Olen silti hyvä äiti,väitän jopa viettäväni lasteni kanssa enemmän aikaa kuin äiti joka 8-16 töissä.Minulla on toki mies,joka myös tekee uraa ja tienaa hyvin-mutta hänkin voi säädellä työajat mielensä mukaan ja jäädä kotiin kun haluaa.
Minä en ollut kotona 3vuotta kenenkään lapseni alku taipaleella, en kokenut olevani "kotiäiti".Mutta olen ÄITI täysillä ja rakastan lapsiani ja he ovat kaikkeni.Mutta ei se tarkoita sitä etten saisi olla ura-nainen, kouluttautua,vaimo..jne.
Nautitaan kukin omalla tavallamme äitiydestä ja hankitaan elämäämme ne elämisen mielekkyydet,jotka haluamme.Sillä mitään ei voi saada ellei asian eteen tee jotain.
Voimaa,naiset!Äitiys ei ole valinta.Äitiys on kokonaisvalataista,mutta se ei poista muita tarpeita naisesta!
Minä en ollut kotona 3vuotta kenenkään lapseni alku taipaleella, en kokenut olevani "kotiäiti".Mutta olen ÄITI täysillä ja rakastan lapsiani ja he ovat kaikkeni.Mutta ei se tarkoita sitä etten saisi olla ura-nainen, kouluttautua,vaimo..jne.
Nautitaan kukin omalla tavallamme äitiydestä ja hankitaan elämäämme ne elämisen mielekkyydet,jotka haluamme.Sillä mitään ei voi saada ellei asian eteen tee jotain.
Voimaa,naiset!Äitiys ei ole valinta.Äitiys on kokonaisvalataista,mutta se ei poista muita tarpeita naisesta!