Miksi tällä palstalla vähätellään oman miehen tekemiä raiskauksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järkyttynyt

Vieras
Yleensä raiskauksista puhuttaessa ihmiset vaativat raiskaajille kuolemantuomiota, kidutusta yms., mutta jos joku kertoo miehensä raiskanneen hänet, moni suhtautuu asiaan kuin kyseessä olisi vain joku pieni riita tai jotain :o Miksi?! Raiskaus on ihan yhtä julma, sadistinen ja kaikin puolin kauhea rikos, oli raiskaaja sitten tuntematon tai oma mies! Suurin osa raiskauksista on juuri tuttujen tekemiä, ns. "puskaraiskaukset" ovat harvinaisempia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mieluummin oma mies kuin joku vieras puistossa. Ihan eri juttu.

Jos oma mies ois niin kaamea, että pelkäisin sitä, ottaisin eron alta aikayksikön.

Mietis vähän, miltä tuntuu, kun se ihminen johon luottaa ja jota rakastaa, tekee noin hirvittävän teon! Monelle uhrille on iso kynnys tehdä rikosilmoitus, jos raiskaaja on tuttu. Raiskaus on ihan yhtä tuomittava ja kamala rikos aina, oli tekijä kuka tahansa.

 
No koska ne on usein tällaisia että oltiin yhdessä sängyssä eikä arvon rouva vaan saanut sanottua, että nukkuisin nyt mieluummin. On se kyllä eri asia, kun joku tuntematon raivohullu puistossa hyppää kimppuun puukon kanssa tai kuristaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mieluummin oma mies kuin joku vieras puistossa. Ihan eri juttu.

Jos oma mies ois niin kaamea, että pelkäisin sitä, ottaisin eron alta aikayksikön.

Mietis vähän, miltä tuntuu, kun se ihminen johon luottaa ja jota rakastaa, tekee noin hirvittävän teon! Monelle uhrille on iso kynnys tehdä rikosilmoitus, jos raiskaaja on tuttu. Raiskaus on ihan yhtä tuomittava ja kamala rikos aina, oli tekijä kuka tahansa.

Ei kyllä ole. On aste-eroja, paljonkin. Parisuhteessa on usein muutenkin S/M seksileikkejä.
 
suurin osa naisten raiskaustapauksista on oman miehen tai jonkun tutun miehen tekemiä. Ja vain osa uskaltaa tehdä rikosilmoituksen. Ja noihin puistoraiskauksiin, mun mielestä olisi kamalampaa tulla läheisen raiskaamaksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No koska ne on usein tällaisia että oltiin yhdessä sängyssä eikä arvon rouva vaan saanut sanottua, että nukkuisin nyt mieluummin. On se kyllä eri asia, kun joku tuntematon raivohullu puistossa hyppää kimppuun puukon kanssa tai kuristaa.

Ja oma mieskö ei voisi hypätä kimppuun puukon kanssa tai kuristaa? Otas ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltäsi!

Ja millainen "mies" ryhtyy hommiin, jos vaimo ei ole lainkaan siinä mukana?

 
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
Yleensä raiskauksista puhuttaessa ihmiset vaativat raiskaajille kuolemantuomiota, kidutusta yms., mutta jos joku kertoo miehensä raiskanneen hänet, moni suhtautuu asiaan kuin kyseessä olisi vain joku pieni riita tai jotain :o Miksi?! Raiskaus on ihan yhtä julma, sadistinen ja kaikin puolin kauhea rikos, oli raiskaaja sitten tuntematon tai oma mies! Suurin osa raiskauksista on juuri tuttujen tekemiä, ns. "puskaraiskaukset" ovat harvinaisempia.

Mun exä useinkin aloitti touhut kun nukuin. Lopulta aina heräsin. Mielestäni se on raiskaus. Niinpä erosinkin vaikka oli 'hyvä mies' eikä kukaan ymmärtänyt eroamme.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No koska ne on usein tällaisia että oltiin yhdessä sängyssä eikä arvon rouva vaan saanut sanottua, että nukkuisin nyt mieluummin. On se kyllä eri asia, kun joku tuntematon raivohullu puistossa hyppää kimppuun puukon kanssa tai kuristaa.

Ja oma mieskö ei voisi hypätä kimppuun puukon kanssa tai kuristaa? Otas ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltäsi!

Ja millainen "mies" ryhtyy hommiin, jos vaimo ei ole lainkaan siinä mukana?

No enpä osaa kuvitella, että oma mies näin tekisi. Ehkä se on näitä naisia, jotka toimii täysin fiilispohjalta eivätkä rationaalisesti. Tykkäävät vähän rentusta miehestä, alkon runsaskin käyttö on ihan jees ja mustasukkaisuus kertoo vain ah niin palavista tunteista. Itse olen ottanut kunnon miehen, joka takuulla mitään tuollaista ei tekisi. Ei siihen mitään vaaleanpunaisia rillejä tarvita. Kyllä mies saisi kenkää, jos vähänkin ois tuollainen olotila.

Useinkin meillä ainakin mies joutuu lämmittelemään paljon, vaikken olisi ensialkuun yhtään mukana. Joskus siitä lämpenen, aina en.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nukkueassa puolustuskyvytön:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
Yleensä raiskauksista puhuttaessa ihmiset vaativat raiskaajille kuolemantuomiota, kidutusta yms., mutta jos joku kertoo miehensä raiskanneen hänet, moni suhtautuu asiaan kuin kyseessä olisi vain joku pieni riita tai jotain :o Miksi?! Raiskaus on ihan yhtä julma, sadistinen ja kaikin puolin kauhea rikos, oli raiskaaja sitten tuntematon tai oma mies! Suurin osa raiskauksista on juuri tuttujen tekemiä, ns. "puskaraiskaukset" ovat harvinaisempia.

Mun exä useinkin aloitti touhut kun nukuin. Lopulta aina heräsin. Mielestäni se on raiskaus. Niinpä erosinkin vaikka oli 'hyvä mies' eikä kukaan ymmärtänyt eroamme.

Oho, oot aika sikeäuninen! En voisi kuvitella, että mies olisi pystynyt kanssani aloittamaan yhdynnän ilman että heräisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nukkueassa puolustuskyvytön:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
Yleensä raiskauksista puhuttaessa ihmiset vaativat raiskaajille kuolemantuomiota, kidutusta yms., mutta jos joku kertoo miehensä raiskanneen hänet, moni suhtautuu asiaan kuin kyseessä olisi vain joku pieni riita tai jotain :o Miksi?! Raiskaus on ihan yhtä julma, sadistinen ja kaikin puolin kauhea rikos, oli raiskaaja sitten tuntematon tai oma mies! Suurin osa raiskauksista on juuri tuttujen tekemiä, ns. "puskaraiskaukset" ovat harvinaisempia.

Mun exä useinkin aloitti touhut kun nukuin. Lopulta aina heräsin. Mielestäni se on raiskaus. Niinpä erosinkin vaikka oli 'hyvä mies' eikä kukaan ymmärtänyt eroamme.

Olet oikeassa, tuo on raiskaus. Hienoa, että erosit! Onko teillä yhteisiä lapsia exäsi kanssa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No koska ne on usein tällaisia että oltiin yhdessä sängyssä eikä arvon rouva vaan saanut sanottua, että nukkuisin nyt mieluummin. On se kyllä eri asia, kun joku tuntematon raivohullu puistossa hyppää kimppuun puukon kanssa tai kuristaa.

Voi se oma mieskin kuristaa ja uhata vaikka puukolla, sekö se on kivempi vaihtoehto sitten, dorka. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nukkueassa puolustuskyvytön:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
Yleensä raiskauksista puhuttaessa ihmiset vaativat raiskaajille kuolemantuomiota, kidutusta yms., mutta jos joku kertoo miehensä raiskanneen hänet, moni suhtautuu asiaan kuin kyseessä olisi vain joku pieni riita tai jotain :o Miksi?! Raiskaus on ihan yhtä julma, sadistinen ja kaikin puolin kauhea rikos, oli raiskaaja sitten tuntematon tai oma mies! Suurin osa raiskauksista on juuri tuttujen tekemiä, ns. "puskaraiskaukset" ovat harvinaisempia.

Mun exä useinkin aloitti touhut kun nukuin. Lopulta aina heräsin. Mielestäni se on raiskaus. Niinpä erosinkin vaikka oli 'hyvä mies' eikä kukaan ymmärtänyt eroamme.

Olet oikeassa, tuo on raiskaus. Hienoa, että erosit! Onko teillä yhteisiä lapsia exäsi kanssa?

Olette väärässä, tuo ei ole raiskaus.

"Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka saatettuaan toisen tiedottomaksi taikka pelkotilaan tai muuhun sellaiseen tilaan, jossa hän on kykenemätön puolustamaan itseään, käyttämällä puolustuskyvyttömyyttä hyväkseen on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan."

Ei ole käytetty väkivaltaa, uhkaamista eikä tiedottomaksi/pelkotilaan saattamista.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No koska ne on usein tällaisia että oltiin yhdessä sängyssä eikä arvon rouva vaan saanut sanottua, että nukkuisin nyt mieluummin. On se kyllä eri asia, kun joku tuntematon raivohullu puistossa hyppää kimppuun puukon kanssa tai kuristaa.

Voi se oma mieskin kuristaa ja uhata vaikka puukolla, sekö se on kivempi vaihtoehto sitten, dorka. :headwall:

Itsepä olette omat miehenne valinneet (dorkat...).
 
Onko joku oikeasti noin naiivi, että kuvittelee kaikkien miesten todellisen luonteen näkyvän heti? Onhan sitä kaikenlaisia psykopaattejakin, joista ei todellakaan osaa epäillä mitään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No koska ne on usein tällaisia että oltiin yhdessä sängyssä eikä arvon rouva vaan saanut sanottua, että nukkuisin nyt mieluummin. On se kyllä eri asia, kun joku tuntematon raivohullu puistossa hyppää kimppuun puukon kanssa tai kuristaa.

Samalla tavalla se tuntematonkin saattaa jossain juhlissa tulla iholle ja panna, jos itse ei saa sanottua vastaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nukkueassa puolustuskyvytön:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
Yleensä raiskauksista puhuttaessa ihmiset vaativat raiskaajille kuolemantuomiota, kidutusta yms., mutta jos joku kertoo miehensä raiskanneen hänet, moni suhtautuu asiaan kuin kyseessä olisi vain joku pieni riita tai jotain :o Miksi?! Raiskaus on ihan yhtä julma, sadistinen ja kaikin puolin kauhea rikos, oli raiskaaja sitten tuntematon tai oma mies! Suurin osa raiskauksista on juuri tuttujen tekemiä, ns. "puskaraiskaukset" ovat harvinaisempia.

Mun exä useinkin aloitti touhut kun nukuin. Lopulta aina heräsin. Mielestäni se on raiskaus. Niinpä erosinkin vaikka oli 'hyvä mies' eikä kukaan ymmärtänyt eroamme.

Olet oikeassa, tuo on raiskaus. Hienoa, että erosit! Onko teillä yhteisiä lapsia exäsi kanssa?

Olette väärässä, tuo ei ole raiskaus.

"Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka saatettuaan toisen tiedottomaksi taikka pelkotilaan tai muuhun sellaiseen tilaan, jossa hän on kykenemätön puolustamaan itseään, käyttämällä puolustuskyvyttömyyttä hyväkseen on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan."

Ei ole käytetty väkivaltaa, uhkaamista eikä tiedottomaksi/pelkotilaan saattamista.

Eikö nukkuva ole aika puolustuskyvytön?

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko joku oikeasti noin naiivi, että kuvittelee kaikkien miesten todellisen luonteen näkyvän heti? Onhan sitä kaikenlaisia psykopaattejakin, joista ei todellakaan osaa epäillä mitään.

Siinä vaiheessa kun havaitaan, että alkaa vaikuttaa epäilyttävältä, on ymmärrettävä tehdä ratkaisuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nukkueassa puolustuskyvytön:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
Yleensä raiskauksista puhuttaessa ihmiset vaativat raiskaajille kuolemantuomiota, kidutusta yms., mutta jos joku kertoo miehensä raiskanneen hänet, moni suhtautuu asiaan kuin kyseessä olisi vain joku pieni riita tai jotain :o Miksi?! Raiskaus on ihan yhtä julma, sadistinen ja kaikin puolin kauhea rikos, oli raiskaaja sitten tuntematon tai oma mies! Suurin osa raiskauksista on juuri tuttujen tekemiä, ns. "puskaraiskaukset" ovat harvinaisempia.

Mun exä useinkin aloitti touhut kun nukuin. Lopulta aina heräsin. Mielestäni se on raiskaus. Niinpä erosinkin vaikka oli 'hyvä mies' eikä kukaan ymmärtänyt eroamme.

Olet oikeassa, tuo on raiskaus. Hienoa, että erosit! Onko teillä yhteisiä lapsia exäsi kanssa?

Olette väärässä, tuo ei ole raiskaus.

"Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka saatettuaan toisen tiedottomaksi taikka pelkotilaan tai muuhun sellaiseen tilaan, jossa hän on kykenemätön puolustamaan itseään, käyttämällä puolustuskyvyttömyyttä hyväkseen on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan."

Ei ole käytetty väkivaltaa, uhkaamista eikä tiedottomaksi/pelkotilaan saattamista.

Nukkuessaan uhri ON puolustuskyvyttömässä tilassa! Eräs norjalainen nainenkin tuomittiin raiskauksesta, kun oli ryhtynyt hommiin nukkuvan miehen kanssa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mieluummin oma mies kuin joku vieras puistossa. Ihan eri juttu.

Jos oma mies ois niin kaamea, että pelkäisin sitä, ottaisin eron alta aikayksikön.

Mietis vähän, miltä tuntuu, kun se ihminen johon luottaa ja jota rakastaa, tekee noin hirvittävän teon! Monelle uhrille on iso kynnys tehdä rikosilmoitus, jos raiskaaja on tuttu. Raiskaus on ihan yhtä tuomittava ja kamala rikos aina, oli tekijä kuka tahansa.

Ei kyllä ole. On aste-eroja, paljonkin. Parisuhteessa on usein muutenkin S/M seksileikkejä.

s/m seksillä ja raiskauksella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nukkueassa puolustuskyvytön:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
Yleensä raiskauksista puhuttaessa ihmiset vaativat raiskaajille kuolemantuomiota, kidutusta yms., mutta jos joku kertoo miehensä raiskanneen hänet, moni suhtautuu asiaan kuin kyseessä olisi vain joku pieni riita tai jotain :o Miksi?! Raiskaus on ihan yhtä julma, sadistinen ja kaikin puolin kauhea rikos, oli raiskaaja sitten tuntematon tai oma mies! Suurin osa raiskauksista on juuri tuttujen tekemiä, ns. "puskaraiskaukset" ovat harvinaisempia.

Mun exä useinkin aloitti touhut kun nukuin. Lopulta aina heräsin. Mielestäni se on raiskaus. Niinpä erosinkin vaikka oli 'hyvä mies' eikä kukaan ymmärtänyt eroamme.

Olet oikeassa, tuo on raiskaus. Hienoa, että erosit! Onko teillä yhteisiä lapsia exäsi kanssa?

Olette väärässä, tuo ei ole raiskaus.

"Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka saatettuaan toisen tiedottomaksi taikka pelkotilaan tai muuhun sellaiseen tilaan, jossa hän on kykenemätön puolustamaan itseään, käyttämällä puolustuskyvyttömyyttä hyväkseen on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan."

Ei ole käytetty väkivaltaa, uhkaamista eikä tiedottomaksi/pelkotilaan saattamista.

Eikö nukkuva ole aika puolustuskyvytön?

Luepa nyt se pykälä ihan ajatuksella. SAATETTUAAN TOISEN PUOLUSTUSKYVYTTÖMÄÄN TILAAN. Ja kyllä minä ainakin nukkuessanikin havahtuisin

 

Yhteistyössä