Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nukkueassa puolustuskyvytön:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
Yleensä raiskauksista puhuttaessa ihmiset vaativat raiskaajille kuolemantuomiota, kidutusta yms., mutta jos joku kertoo miehensä raiskanneen hänet, moni suhtautuu asiaan kuin kyseessä olisi vain joku pieni riita tai jotain

Miksi?! Raiskaus on ihan yhtä julma, sadistinen ja kaikin puolin kauhea rikos, oli raiskaaja sitten tuntematon tai oma mies! Suurin osa raiskauksista on juuri tuttujen tekemiä, ns. "puskaraiskaukset" ovat harvinaisempia.
Mun exä useinkin aloitti touhut kun nukuin. Lopulta aina heräsin. Mielestäni se on raiskaus. Niinpä erosinkin vaikka oli 'hyvä mies' eikä kukaan ymmärtänyt eroamme.
Olet oikeassa, tuo on raiskaus. Hienoa, että erosit! Onko teillä yhteisiä lapsia exäsi kanssa?
Olette väärässä, tuo ei ole raiskaus.
"Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.
Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka saatettuaan toisen tiedottomaksi taikka pelkotilaan tai muuhun sellaiseen tilaan, jossa hän on kykenemätön puolustamaan itseään, käyttämällä puolustuskyvyttömyyttä hyväkseen on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan."
Ei ole käytetty väkivaltaa, uhkaamista eikä tiedottomaksi/pelkotilaan saattamista.