A
"a p"
Vieras
[QUOTE="vieras";26776175]MIstä näitä tyhmiä avauksia oikein sikiää. Ja millä perusteella niin usein väitetään joidenkin vihaavan, halveksuvan, syrjivän jne. Taitaa olla aika heikko itsetunto joillakin, kun tällaisia avauksia jatkuvasti tänne tulee. Ja en ole edes todennut uskovaisten halveksivan avoliitossa eläviä. He ovat vain järjestäneet elämänsä yleensä avioliiton muotoon. Mutta halveksunta...???[/QUOTE]
Kannattaa vähän tarkemmin lukea täällä palstalla aiheeseen liittyviä kirjoituksia niin tajuat mistä tämä mun aloitus kumpuaa. Tämä on mun ainoa tällainen aloitus joten miten mä niitä jatkuvasti tekisin? Muiden vastaaville aloituksille en voi mitään.
Mun itsetunnossa ei ole mitään vikaa enkä mä edes kirjoittanut mikä mun parisuhdetilanteeni on.
Kannattaa vähän tarkemmin lukea täällä palstalla aiheeseen liittyviä kirjoituksia niin tajuat mistä tämä mun aloitus kumpuaa. Tämä on mun ainoa tällainen aloitus joten miten mä niitä jatkuvasti tekisin? Muiden vastaaville aloituksille en voi mitään.
Mun itsetunnossa ei ole mitään vikaa enkä mä edes kirjoittanut mikä mun parisuhdetilanteeni on.