Ja vaikka tuo yksi ap:n mainitsema lapsi esim vaihtaisi paikkaa, ei ole tae että ap:n lapsi sieltä paikan saisi.
Niinpä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja vaikka tuo yksi ap:n mainitsema lapsi esim vaihtaisi paikkaa, ei ole tae että ap:n lapsi sieltä paikan saisi.
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;25133271:Toisten ihmisten elämäntilanteita on mahdoton tietää , kaikki ei ole sitä, miltä näyttää..On sinun asiasi järjestää elämänne tolalleen, et voi syyttää toisia omasta tilanteestasi. ...
Miten lapsen sitten saa väkisin sinne lähempään päiväkotiin joka on täynnä ja jono pitkä? Ei sitä kyllä itse saa järjestettyä mitenkään silloin kun huvittaa.
Mulla on 3vuotias virikepaikalla,saatiin onneks tohon ihan lähelle niin ei tarvii 2vuotiaan kanssa pitkiä matkoja viedä ja hakee isompaa. Tosiaan toi 2vuotias on mulla tässä kotona ja isoveli sit päikyssä 6-8 tuntii kerrallaan. Se on ihan sossujen perhetyön suositus!! että turha tulla uratykkimammojen avautuun yhtää enempää! Okei,saateaan toisinaa tavata kavereita ja niitten lapsii kaupungil kahvilois ku isompi hoidossa, mut se ei tosiaa vitun vertaa oo sun bisneksii.