K
kotiäiti
Vieras
Kun aina on joku että pärjääkö 20eur viikon tai ei löydy 10eur tms.niin kannattaisko laittaa tilille vähän rahaa säästöön?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä meinasin kysyä ihan samaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:miten yh-äitiys liittyy siihen onko rahaa säästössä vai ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Jos ei vaikka ole sitä ylimääräistä?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä meinasin kysyä ihan samaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:miten yh-äitiys liittyy siihen onko rahaa säästössä vai ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:miten yh-äitiys liittyy siihen onko rahaa säästössä vai ei![]()
Niin mä ai yh-äiti, tai päinvastoin, että jos on persaukinen niin on yh-äiti.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä meinasin kysyä ihan samaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:miten yh-äitiys liittyy siihen onko rahaa säästössä vai ei![]()
Se on viittaus 10e:n keskusteluun vissiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:miten yh-äitiys liittyy siihen onko rahaa säästössä vai ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Eiköhän jokainen hoida omat asiansa niinkuin parhaakseen katsoo, niin myös sinä....eikö niin?
Alkuperäinen kirjoittaja yyhoo:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:miten yh-äitiys liittyy siihen onko rahaa säästössä vai ei![]()
Muut äidit voi ruinata rahaa mieheltään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Eiköhän jokainen hoida omat asiansa niinkuin parhaakseen katsoo, niin myös sinä....eikö niin?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä ainakin laitan. Mutta mähän olenkin täydellinen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja G:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Eiköhän jokainen hoida omat asiansa niinkuin parhaakseen katsoo, niin myös sinä....eikö niin?
Ei muuten ole sama kuinka itse kukin hoitaa raha-asiansa. Ne jotka eivät sitä osaa käyvät yhteisellä kukkarolla.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Eiköhän jokainen hoida omat asiansa niinkuin parhaakseen katsoo, niin myös sinä....eikö niin?
No näköjään ei kun näitä avauksia lukee. Juuri täällä joku ilmoitti että ei ole rahaa ruokaa ja lapsilisät tulee vasta huomenna.
Alkuperäinen kirjoittaja yyhoo:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:miten yh-äitiys liittyy siihen onko rahaa säästössä vai ei![]()
Muut äidit voi ruinata rahaa mieheltään.![]()