Miksi Timo Soini ei vastaa Iltalehden aborttikysymykseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anna K"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla nous karvat pystyyn tämän kommentin takia: "Eiköhän ole parempi, että jätetään 15-vuotias tämän politiikanteon ulkopuolelle."

Voin sanoo et ihan jo Soinin takia ei paljon kiinnosta persuja äänestää.

Kun ottaa huomioon, että Soini on kiinnostunut oikeusministerin salkusta ja hän on toistuvasti korostanut omaa rooliaan puolueensa suunnannäyttäjänä, äänestäjillä on oikeus tietää vastaus tähän(kin) arvokysymykseen.

Missä sanotaan että Soini haluaa oikeusministeriksi? Eiks se ole kiinnostunut elinkeinoministerin salkusta.

Missä sanotaan että Soini haluaa oikeusministeriksi? Eiks se ole kiinnostunut elinkeinoministerin salkusta.

En väittänytkään, että Soini haluaisi itse oikeusministeriksi, vaan että haluaa salkun puolueelleen, ja koska puolue henkilöityy pitkälti Soiniin eikä puolueen sisällä ole yhtenäistä linjaa kuin yhdessä (talous)kysymyksessä, kansalaisilla on oikeus tietää puheenjohtajan selkeä kanta arvokysymyksiin.

Mulla nous karvat pystyyn tämän kommentin takia: "Eiköhän ole parempi, että jätetään 15-vuotias tämän politiikanteon ulkopuolelle."

Voin sanoo et ihan jo Soinin takia ei paljon kiinnosta persuja äänestää.

Jos kysymyksen olisi esittänyt 15v Janne, niin olisi vastauskin ollut toinen eli eiköhän tuo asenne viittaa siihen, että nainen (ja erityisesti nuori) vaietkoon.

[QUOTE="mamma";23471488]Soini on MIES eikä saatana joku pulkannaru[/QUOTE]

Argumentaatiosi syvällisyys häikäisee :laugh: Liittyvätkö pulkannarut jotenkin syvemminkin politiikkaan? Jos pulkannarut ja Soini ovat jonkinlaisia ontologisia binäärioppositioita l. eivät voi vaikuttaa toisiinsa, pulkannaruille ei varmaankaan panna hattuja kuten hedelmille pannaan. Jos siis viestistäsi on tarkoitus lukea, että minä itse asiassa olen pulkannaru, jään hatutta; ellei joku sitten eheytä minua pulkannarusta hedelmäksi.

Argumentaatiosi syvällisyys häikäisee :laugh: Liittyvätkö pulkannarut jotenkin syvemminkin politiikkaan? Jos pulkannarut ja Soini ovat jonkinlaisia ontologisia binäärioppositioita l. eivät voi vaikuttaa toisiinsa, pulkannaruille ei varmaankaan panna hattuja kuten hedelmille pannaan. Jos siis viestistäsi on tarkoitus lukea, että minä itse asiassa olen pulkannaru, jään hatutta; ellei joku sitten eheytä minua pulkannarusta hedelmäksi.

Katsotaan vaalien jälkeen kuka nauraa, kun Soini pääministeri. Siinä loppuu pankkiirien rahavalta ja Zorbaksen tanssi. Ei sovi sama lippis melonille ei omenalle ja loppuu rahan heitto ja mamujen hyyssäys. Ja kaltaisellesi pulkannarulle jää luu käteen.

[QUOTE="mamma";23471645]Katsotaan vaalien jälkeen kuka nauraa, kun Soini pääministeri. Siinä loppuu pankkiirien rahavalta ja Zorbaksen tanssi. Ei sovi sama lippis melonille ei omenalle ja loppuu rahan heitto ja mamujen hyyssäys. Ja kaltaisellesi pulkannarulle jää luu käteen.[/QUOTE]

Olet sit ihan opetellut ulkoa Soinin uljaat vaalipuheet. Kyllä on mahtipontista!

Alkuperäinen kirjoittaja Ai että;23471705:
Olet sit ihan opetellut ulkoa Soinin uljaat vaalipuheet. Kyllä on mahtipontista!

Soini on MIES paikallaan. Mielelläni siteeraan hänen puheitaan, kun erilaiset hattarapäät ja pulkannarukädet yrittää "sivistyneistönä" halveksia tavallista kansaa. Käytetään niin hienoja sivistyssanoja ja ylipistolla opiskeltua ylikieltä. Kyllä siinä nauru loppuu itse kultakin, kun on Soini pääministeri. Ei tarvi enää maksaa Etelä-Euroopan juhlimista. Eikä maa nielaise Suomea eikä joudu kättelykieltoon. Ja sitten lähdetään ulos Eurosta ja EU:sta ja saadaan se itsenäisyys takaisin, minkä isovanhemmat meille hengellään taisteli ja rahavalta 90-luvulla myi pois.

[QUOTE="mamma";23471752]Soini on MIES paikallaan. Mielelläni siteeraan hänen puheitaan, kun erilaiset hattarapäät ja pulkannarukädet yrittää "sivistyneistönä" halveksia tavallista kansaa. Käytetään niin hienoja sivistyssanoja ja ylipistolla opiskeltua ylikieltä. Kyllä siinä nauru loppuu itse kultakin, kun on Soini pääministeri. Ei tarvi enää maksaa Etelä-Euroopan juhlimista. Eikä maa nielaise Suomea eikä joudu kättelykieltoon. Ja sitten lähdetään ulos Eurosta ja EU:sta ja saadaan se itsenäisyys takaisin, minkä isovanhemmat meille hengellään taisteli ja rahavalta 90-luvulla myi pois.[/QUOTE]

Ei sitä yliopistolle tarvitse mennä että voi sen verran perehtyä politiikkaan että ymmärtää perusteet: pääministeri ei yksin päätä Suomen asioista. Oli Soinilla mikä titteli tahansa, ei hän yksin päätä mitä tehdään ja miten tai millä rahalla, ei edes yksin persut vaikka saisivat vaalivoiton ja lähtisivät hallitusta kasaamaan.

Ei sitä yliopistolle tarvitse mennä että voi sen verran perehtyä politiikkaan että ymmärtää perusteet: pääministeri ei yksin päätä Suomen asioista. Oli Soinilla mikä titteli tahansa, ei hän yksin päätä mitä tehdään ja miten tai millä rahalla, ei edes yksin persut vaikka saisivat vaalivoiton ja lähtisivät hallitusta kasaamaan.

Mutta 2012 me tehdään Soinista presidentti. Sitten on ensimäisen kerran Suomessa presidentti ja pääministeri sama henkilö ja alkaa tapahtua -> Suomi ulos eurosta, eu:sta jne. Alkaa täällä palstan pulkannaruilla läski tumumaan.....

[QUOTE="mamma";23471922]Mutta 2012 me tehdään Soinista presidentti. Sitten on ensimäisen kerran Suomessa presidentti ja pääministeri sama henkilö ja alkaa tapahtua -> Suomi ulos eurosta, eu:sta jne. Alkaa täällä palstan pulkannaruilla läski tumumaan.....[/QUOTE]

:laugh: Joo-o.. Keep on dreaming :D Vai olisko se painajainen ennemminkin..?

[QUOTE="mamma";23471752]Soini on MIES paikallaan. Mielelläni siteeraan hänen puheitaan, kun erilaiset hattarapäät ja pulkannarukädet yrittää "sivistyneistönä" halveksia tavallista kansaa. Käytetään niin hienoja sivistyssanoja ja ylipistolla opiskeltua ylikieltä. Kyllä siinä nauru loppuu itse kultakin, kun on Soini pääministeri. Ei tarvi enää maksaa Etelä-Euroopan juhlimista. Eikä maa nielaise Suomea eikä joudu kättelykieltoon. Ja sitten lähdetään ulos Eurosta ja EU:sta ja saadaan se itsenäisyys takaisin, minkä isovanhemmat meille hengellään taisteli ja rahavalta 90-luvulla myi pois.[/QUOTE]

Kukakohan tässä on taas halveksunut ja ketä? Sinä tulit täysin asialliseen ketjuun nimittelemään -- ilmeisesti minua -- ja paasaamaan omaa agendaasi. Se ei ole keskustelua, etkä sinä keskustella haluakaan, sillä olet löytänyt vapahtajan, joka on ajatellut maailman valmiiksi puolestasi. Sivistys on juuri sitä, että osaa etsiä puolueetonta tietoa ja toteuttaa elämässään eettisesti kestäviä arvoja, kuten vaikkapa ihmisoikeuksia, eikä sylje henkilöön meneviä asiattomuuksia rationaalisten argumenttien sijaan. Suomalaiset ovat tunnetusti sivistyskansa.
Ja ihan oman verenpaineesi tähden: unohda jo ne pulkannarut :D

Kukakohan tässä on taas halveksunut ja ketä? Sinä tulit täysin asialliseen ketjuun nimittelemään -- ilmeisesti minua -- ja paasaamaan omaa agendaasi. Se ei ole keskustelua, etkä sinä keskustella haluakaan, sillä olet löytänyt vapahtajan, joka on ajatellut maailman valmiiksi puolestasi. Sivistys on juuri sitä, että osaa etsiä puolueetonta tietoa ja toteuttaa elämässään eettisesti kestäviä arvoja, kuten vaikkapa ihmisoikeuksia, eikä sylje henkilöön meneviä asiattomuuksia rationaalisten argumenttien sijaan. Suomalaiset ovat tunnetusti sivistyskansa.
Ja ihan oman verenpaineesi tähden: unohda jo ne pulkannarut :D

Suus kii sikaniska!

[QUOTE="mamma";23471922]Mutta 2012 me tehdään Soinista presidentti. Sitten on ensimäisen kerran Suomessa presidentti ja pääministeri sama henkilö ja alkaa tapahtua -> Suomi ulos eurosta, eu:sta jne. Alkaa täällä palstan pulkannaruilla läski tumumaan.....[/QUOTE]

Suosittelen vakavasti pohtimaan, teetkö pikemminkin hallaa edustamallesi liikkeelle näillä kirjoituksillasi. Väkivallalla uhkailu ei muuten ole kevyt juttu; ei edes virtuaalisesti ja nimettömänä.

Yhteistyössä