K
kunhan ihmettelen
Vieras
Soini ja mut perussuomalaiset haluavat pelastaa suomalaiset naiset islamin ikeestä ja tämäkö on kiitos siitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja väärää tietoa;23471094:älä levitä väärää tietoa.
Kun ottaa huomioon, että Soini on kiinnostunut oikeusministerin salkusta ja hän on toistuvasti korostanut omaa rooliaan puolueensa suunnannäyttäjänä, äänestäjillä on oikeus tietää vastaus tähän(kin) arvokysymykseen.
Mulla nous karvat pystyyn tämän kommentin takia: "Eiköhän ole parempi, että jätetään 15-vuotias tämän politiikanteon ulkopuolelle."
Voin sanoo et ihan jo Soinin takia ei paljon kiinnosta persuja äänestää.
Missä sanotaan että Soini haluaa oikeusministeriksi? Eiks se ole kiinnostunut elinkeinoministerin salkusta.
Esittämälläni tavalla Soinin soutamista ja huopaamista on tulkittu ainakin tämän päivän Ilta-Sanomissa.
Missä sanotaan että Soini haluaa oikeusministeriksi? Eiks se ole kiinnostunut elinkeinoministerin salkusta.
Mulla nous karvat pystyyn tämän kommentin takia: "Eiköhän ole parempi, että jätetään 15-vuotias tämän politiikanteon ulkopuolelle."
Aivan, unohdin: kaikki, jotka eivät varauksetta ota osaa persuhurmokseen, ovat kommarihippihomoja
:headwall:
Argumentaatiosi syvällisyys häikäiseeLiittyvätkö pulkannarut jotenkin syvemminkin politiikkaan? Jos pulkannarut ja Soini ovat jonkinlaisia ontologisia binäärioppositioita l. eivät voi vaikuttaa toisiinsa, pulkannaruille ei varmaankaan panna hattuja kuten hedelmille pannaan. Jos siis viestistäsi on tarkoitus lukea, että minä itse asiassa olen pulkannaru, jään hatutta; ellei joku sitten eheytä minua pulkannarusta hedelmäksi.
Soini ja mut perussuomalaiset haluavat pelastaa suomalaiset naiset islamin ikeestä ja tämäkö on kiitos siitä?
Soini ja mut perussuomalaiset haluavat pelastaa suomalaiset naiset islamin ikeestä
Alkuperäinen kirjoittaja Ai että;23471705:Olet sit ihan opetellut ulkoa Soinin uljaat vaalipuheet. Kyllä on mahtipontista!
Ei sitä yliopistolle tarvitse mennä että voi sen verran perehtyä politiikkaan että ymmärtää perusteet: pääministeri ei yksin päätä Suomen asioista. Oli Soinilla mikä titteli tahansa, ei hän yksin päätä mitä tehdään ja miten tai millä rahalla, ei edes yksin persut vaikka saisivat vaalivoiton ja lähtisivät hallitusta kasaamaan.
Kukakohan tässä on taas halveksunut ja ketä? Sinä tulit täysin asialliseen ketjuun nimittelemään -- ilmeisesti minua -- ja paasaamaan omaa agendaasi. Se ei ole keskustelua, etkä sinä keskustella haluakaan, sillä olet löytänyt vapahtajan, joka on ajatellut maailman valmiiksi puolestasi. Sivistys on juuri sitä, että osaa etsiä puolueetonta tietoa ja toteuttaa elämässään eettisesti kestäviä arvoja, kuten vaikkapa ihmisoikeuksia, eikä sylje henkilöön meneviä asiattomuuksia rationaalisten argumenttien sijaan. Suomalaiset ovat tunnetusti sivistyskansa.
Ja ihan oman verenpaineesi tähden: unohda jo ne pulkannarut![]()