M
miksi ei saisi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Alkuperäinen kirjoittaja mä:mutta mitäpä jos niitä töitä ei aktiivisesta hakemisesta huolimatta saa ja perheen aikaisemmin töissä ollut puoliso lomautetaan? jollakin ne laskut, vuokra, ruoka jne. on maksettava. Jokaisella on oikeus toimeentulotukeen, jos elämäntilanne niin vaatii.
Kysehän ei ollutkaan siitä, ettei jokainen ole oikeutettu vuokraan ja ruokaan, vaan ap halusi meille kaikille ilmoittaa, kuinka hän käyttää toimeentulotukensa ulkona mässäilyyn ja "kaikenlaisen kivan" osteluun.
te olette kateellisia!
ap saa käyttää rahansa ihan mihin haluaa, painakaa te sitä duunia niin saatte paalua.
hän osaa käyttää rahansa just oikein et jää vähä hurvitteluunkin niin te olette kateellisia