Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:Te jotka ette tajua niin kysynpäs mielenkiinnosta ,että mikä teidän mielestä sitten olisi riittävä "suruaika" että olisi sopivaa aloittaa uusi suhde? =)
Mulle on ihan sama, milloin kukakin pariutuu, kunhan mietin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:Te jotka ette tajua niin kysynpäs mielenkiinnosta ,että mikä teidän mielestä sitten olisi riittävä "suruaika" että olisi sopivaa aloittaa uusi suhde? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:se on se kuuluisa laastarisuhde![]()
Mutta mikäs laastarisuhteessa on vikana kunhan kaikki tietää vaan mistä on kyse?
Kunhan ei ruveta lapsia pykäämään ja muuttamaan heti saman katon alle. Sitä mä en ymmärrä- en hetken vertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Ei ole käynyt mielessä, että joku jopa ihan oikeasti ihastuu/rakastuu hyvinkin pian eronsa jälkeen... ettäh, ei ne aina laastareita ole...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei osata / uskalleta olla yksin. Aika surullista toisaalta, varsinkin, jos vielä lapsia suhdesotkujen kiemuroissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei osata / uskalleta olla yksin. Aika surullista toisaalta, varsinkin, jos vielä lapsia suhdesotkujen kiemuroissa.
tää on totta.
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei osata / uskalleta olla yksin. Aika surullista toisaalta, varsinkin, jos vielä lapsia suhdesotkujen kiemuroissa.
tää on totta.
oikeesti ällöttävää, mitähän ne lapsetkin ajattelee..mä ainakin muistan miltä tuntu kun yh isälläni vaihtui akat kuukauden välein ja kaikki ne oli mulle äitejä.. :$ mä olen nyt relun vuoden ollut sinkkuna ja en edes haaveile ukosta..tai toki haaveilen mutta en tuu toteuttamaan sitä piiitkään aikaan. Ei kiitos, näin on hemmetin hyvä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei osata / uskalleta olla yksin. Aika surullista toisaalta, varsinkin, jos vielä lapsia suhdesotkujen kiemuroissa.
tää on totta.
oikeesti ällöttävää, mitähän ne lapsetkin ajattelee..mä ainakin muistan miltä tuntu kun yh isälläni vaihtui akat kuukauden välein ja kaikki ne oli mulle äitejä.. :$ mä olen nyt relun vuoden ollut sinkkuna ja en edes haaveile ukosta..tai toki haaveilen mutta en tuu toteuttamaan sitä piiitkään aikaan. Ei kiitos, näin on hemmetin hyvä![]()
mä yritän kyllä kaikkeni, että sellaista ei tarviis lasten nähdämulla on mies, tai no sellainen "läheisyyttä antava kaveri", mutta kumpikaan ei halua seurustella eikä mulle tulis mieleenkään tavata häntä kuin silloin kun mulla on ns "lapsivapaata". sit joskus jos jonkun esittelen lapsille niin haluan sen olevan sitten jo pidemmän seurustelun jälkeen.
ja mä kyllä ymmärrän jos oikein palavasti rakastuu piankin eron jälkeen. erotkin on niin erilaisia. itsellä oli hirmuinen läheisyyden kaipuu heti eron jälkeen, ennekuin edes kunnolla sisäistin, että olen edes eronnut. jotenkin on vaan vaikea uskoa, että vuosikausian yhdessäolon jälkeen ero olisi läpikäyty muutamassa viikossa tai kuussakaan. ero on kuitenkin aika iso asia.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Moni käsittelee sitä vanhaa suhdetta ihan tosissaan sinä aikana kun asutaan vielä yhdessä, mutta ei sitä ulkopuolisille kerrota. Suhde voi olla jo reilusti kuollut ja kuopattu siinä vaiheessa kun erikseen muutetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:on mullakin mieskavereita..mut siis ihan vaan kavereita, eksän kans ihan hyvät välit. ja musta tuntuu etten kaipaa just nyt ketään , en uskalla, en halua. Eikä mulla ole mikään kiiren. =)
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:on mullakin mieskavereita..mut siis ihan vaan kavereita, eksän kans ihan hyvät välit. ja musta tuntuu etten kaipaa just nyt ketään , en uskalla, en halua. Eikä mulla ole mikään kiiren. =)
en mäkään ekaan pariin vuoteen uskaltanut ja nyt kolmen vuoden yksinolon jälkeen oon vasta kunnolla alkanut nauttia yksinolosta ja sen tuomasta vapaudesta. mä nautin nyt rauhassa sellaisesta vapaasta läheisyydestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:on mullakin mieskavereita..mut siis ihan vaan kavereita, eksän kans ihan hyvät välit. ja musta tuntuu etten kaipaa just nyt ketään , en uskalla, en halua. Eikä mulla ole mikään kiiren. =)
en mäkään ekaan pariin vuoteen uskaltanut ja nyt kolmen vuoden yksinolon jälkeen oon vasta kunnolla alkanut nauttia yksinolosta ja sen tuomasta vapaudesta. mä nautin nyt rauhassa sellaisesta vapaasta läheisyydestä![]()
no..äläs nyt..mä oon nauttinut tästä vapaudesta jo erosta lähtien![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:se on se kuuluisa laastarisuhde![]()
Mutta mikäs laastarisuhteessa on vikana kunhan kaikki tietää vaan mistä on kyse?
Kunhan ei ruveta lapsia pykäämään ja muuttamaan heti saman katon alle. Sitä mä en ymmärrä- en hetken vertaa.