No jos PÄÄASIA on lapsen terveys niin silloin virkkeeseen implikoituu oletus, että sairas lapsi ei ole yhtä arvokas.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:No jos PÄÄASIA on lapsen terveys niin silloin virkkeeseen implikoituu oletus, että sairas lapsi ei ole yhtä arvokas.
Oon yrittänyt, mutta en kykene käsittämään sun ajatuksen juoksua.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mä en voi kaikkia maailman lapsia huoltaa ja huolehtia, vaikka ne olisi yksiraajaisia ja spitaalisia. Ikävä kyllä. Mä voin toivoa, että niin ei olisi, ja tiedän kuitenkin olevan. Joten kyllähän mä nyt helvetissä toivon, että saisin edes omani pitää terveinä, vaikka maailmassa sattuu ja tapahtuu koko ajan eikä ikinä voi tietää.
Miten sä et tätä voi käsittää, sörhis?
Luepa mun viestit tässä ketjussa OIKEIN AJATUKSELLA.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:No jos PÄÄASIA on lapsen terveys niin silloin virkkeeseen implikoituu oletus, että sairas lapsi ei ole yhtä arvokas.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Oon yrittänyt, mutta en kykene käsittämään sun ajatuksen juoksua.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mä en voi kaikkia maailman lapsia huoltaa ja huolehtia, vaikka ne olisi yksiraajaisia ja spitaalisia. Ikävä kyllä. Mä voin toivoa, että niin ei olisi, ja tiedän kuitenkin olevan. Joten kyllähän mä nyt helvetissä toivon, että saisin edes omani pitää terveinä, vaikka maailmassa sattuu ja tapahtuu koko ajan eikä ikinä voi tietää.
Miten sä et tätä voi käsittää, sörhis?
Luepa mun viestit tässä ketjussa OIKEIN AJATUKSELLA.
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:No jos PÄÄASIA on lapsen terveys niin silloin virkkeeseen implikoituu oletus, että sairas lapsi ei ole yhtä arvokas.
Ja hei kattokaa, mä olen äikän ope!! :headwall: :headwall:
Sun kannattas joskus laskeutua sieltä jalstaltas ja lukee näitä tekstejä niinkun tavallinen ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:No jos PÄÄASIA on lapsen terveys niin silloin virkkeeseen implikoituu oletus, että sairas lapsi ei ole yhtä arvokas.
Sun kannattas joskus laskeutua sieltä jalstaltas ja lukee näitä tekstejä niinkun tavallinen ihminen.
Mitä helvettiä mun ammattini tähänkin taas kuuluu?!
Alkuperäinen kirjoittaja ulla:itse toivon terveitä poikia
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:No jos PÄÄASIA on lapsen terveys niin silloin virkkeeseen implikoituu oletus, että sairas lapsi ei ole yhtä arvokas.
Ei apua!...Hakekaa mulle ratapalkkia jostain..
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:No jos PÄÄASIA on lapsen terveys niin silloin virkkeeseen implikoituu oletus, että sairas lapsi ei ole yhtä arvokas.
Ei apua!...Hakekaa mulle ratapalkkia jostain..
Alkuperäinen kirjoittaja oikeinväärin:varmaan toi kohta: virkkeeseen implikoituu oletus
katos kun ei tavikset kirjota tollai![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maikki :Alkuperäinen kirjoittaja ulla:itse toivon terveitä poikia
Entäs jos saatkin sairaan tytön ????
Alkuperäinen kirjoittaja ulla:Alkuperäinen kirjoittaja Maikki :Alkuperäinen kirjoittaja ulla:itse toivon terveitä poikia
Entäs jos saatkin sairaan tytön ????
antasin adoptioon
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Saa kai sitä toivoa, tytöt on ihania, siksi![]()
Mutta jos olisin neljän pojan äiti niin todennäköisesti keksisin selityksiä, miksi juuri poikia halusin ja jos mulla olis molempia niin väittäisin halunneeni molempia ja että se on jotenkin tavoiteltavaa. Jos taas mulla olis sairas lapsi, niin lapsi itsessään olis tärkeä. Tuollainen se ihmismieli on, ihminen haluaa sitä mitä on saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja oikeinväärin:varmaan toi kohta: virkkeeseen implikoituu oletus
katos kun ei tavikset kirjota tollai![]()
![]()
Varmasti ihan kuka tahansa muukin akateemisen koulutuksen saanut voi kirjoittaa ihan samalla tavalla. En edes huomannut kirjoittavani mitään omituista - johtunee siitä, että kirjoitan tässä samalla suomen kielen syventäviin opintoihin kuuluvaa esseetä.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pitipä kumminkin avata.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Saa kai sitä toivoa, tytöt on ihania, siksi![]()
Mutta jos olisin neljän pojan äiti niin todennäköisesti keksisin selityksiä, miksi juuri poikia halusin ja jos mulla olis molempia niin väittäisin halunneeni molempia ja että se on jotenkin tavoiteltavaa. Jos taas mulla olis sairas lapsi, niin lapsi itsessään olis tärkeä. Tuollainen se ihmismieli on, ihminen haluaa sitä mitä on saanut.
oikeasti tuskin kukaan haluaa neljää viittä tyttöä! poikia nyt saattas halutakin mutta ei pelkkiä tyttöjä, ei. vaikka miten muka ois tasa-arvo nykyään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oikeasti tuskin kukaan haluaa neljää viittä tyttöä! poikia nyt saattas halutakin mutta ei pelkkiä tyttöjä, ei.
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pitipä kumminkin avata.![]()
joo.voi ei :headwall:![]()