"Miksi valehtelet, BB-Cheryll?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fiksu tyttö tuo Chipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fiksu tyttö tuo Chipa

Vieras
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200811128580599_bb.shtml

Miksi valehtelet, Cheryll?
12.11.2008 15:57
BB-talosta ulos äänestetty Cheryll kiisti MTV3:n Huomenta Suomen haastattelussa tehneensä töitä pimeästi. Cheryll väitti puheiden olevan tuulesta temmattuja.

Cheryll kertoi pimeistä töistä Iltalehdelle maanantaina. (PASI LIESIMAA)
Näin Cheryll kertoi maanantaina Iltalehden haastattelussa. Teksti on purettu sanatarkasti haastattelunauhalta.

Viime viikolla tuli uudet verotiedot, joista käy ilmi, että sinä tienasit vuonna 2007 vain 2 400 euroa. Minkälaista elämää sellaisilla rahoilla eletään?

- (nauraa pitkään)

Asut Helsingin keskustassa, käyt ulkomailla ja elät hienoa elämää. Miten se on mahdollista?

- Säästäväisyys maan perii. (nauraa)

Oikeasti?

- Aa, tuota niin, ööö. Mä olen varmaan sit niinku taloudellisesti lahjakas. Tai jotain.

Sitten täytyy olla jo todella lahjakas, jos noilla vuosituloilla asuu Helsingin keskustassa.

- (nauraa) Niin.

Mikä vastaus tuo on? Varmaan siihen löytyy parempikin vastaus, kun niin?

- No ei, kyllä mä oikeesti olen tosi hyvä rahankäyttäjä ja mulla on sattumalta käynyt hyvä tuuri erilaisissa joissain asioissa. Osaan käyttää rahaa. Joo. (huokaa)

Mä en ymmärtänyt mitään tuosta vastauksesta. Tarkoitatko perintöä vai jotain muuta?

- No tuota siis, miten mä nyt sen sanon. Perintöä joo. Kyllä vähän tavallaan niinku. Jotain sellaista. Toi on hankala aihe puhua. Siis jotenkin tämä on hankala aihe.

Sä olet ammatiltasi promootiotyöntekijä. Minkälainen promoottori tienaa kaksi tonnia vuodessa? Jos multa kysyttäisiin, niin sanoisin, että työtön promoottori.

- (nauraa)

Voi olla, että mä olen tietysti väärässä. Kerro sinä minkälaista työtä se on?

- Aaa, vitsi. Tää on nyt vähän vaikeeta kun en mä haluaisi vastata mitään.

Tämä on hyvin helppoa. Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus.

- (nauraa)

Jos se kerran on sun ammatti, niin mitä se pitää sisällään ja miten siitä maksetaan?

- Myyntiedustustyötä, ja joo. Mä en siis tiedä miten paljon mä uskallan sanoa tai siis, että ööö suoraan. Niin. Siitä ei siis saa puhua.

Eli sinulle maksetaan pimeenä palkkaa?

- Niin (nyökkää).

Asia selvä. Siirrytään seuraavaan aiheeseen.

IL

Yhteistyössä