R
realisti
Vieras
koska vaikka häntä ei olisi niin pettäjä olisi pettänyt joka tapauksessa (rikkonut perheen) jonkun muun kassa. Ainahan ehdokkaita löytyy
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:Moraalisesti minusta molemmat tekee vaarin ja minusta yhteiskunta rakentuu moraaliarvojen paalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:Moraalisesti minusta molemmat tekee vaarin ja minusta yhteiskunta rakentuu moraaliarvojen paalle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:Moraalisesti minusta molemmat tekee vaarin ja minusta yhteiskunta rakentuu moraaliarvojen paalle.
No juu, mutta eihän tämäkään nyt ihan näin yksiselitteistä ole... ei suomalaisilla ole mitään yhteistä, kiveen hakattua moraalikoodistoa, jota kaikki noudattavat tai edes pyrkivät noudattamaan. Asiat myös muuttuvat - esim. suhtautuminen avoliittoon tai siinä syntyneisiin lapsiin on muuttunut aika lailla muutamassa vuosikymmenessä. En siis sano että pettäminen tulisi ikinä samalla tavalla hyväksyttäväksi, mutta löyhemmin siihen(kin) varmaan suhtaudutaan kuin ennen.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Minä olen pikemminkin iloinen siitä, että ne toiset osapuolet tulevat kuvioon - silloin pettäjä jää kiinni! Uskollista miestä tai naista ei yksikään kolmas osapuoli saa pettämään, joten muut eivät ole mikään riski tai häiriö suhteelle, jos suhteessa ollaan uskollisia.
Poikkeuksena ystävien puolisoihin sekaantuminen, koska siinä itse pettäisi ystävän.
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:Olet oikeassa- ajat muuttuvat ja mielipiteet myos, mina olen kuitenkin aika perinteinen ja tuo on minun mielipiteeni.Mina en ymmarra pettamista, minusta aikuisten pitaa pystya ottamaan vastuu omasta elamastaan ja paatoksistaan- mielestani edellinen suhde pitaa hoitaa ennen uuden aloitusta. =)
Lisaan viela, etta mielestani pettaminen on 'having a cake and eating it too.'