Miksi vauvan kans pitäs vaunuilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minulla on aikeissa tehdä pidempiä lenkkejä sitten, kun vauvan kanssa voi niitä tehdä. Saan itseni kuntoon ja vauvan nukkumaan hyvin ulkona, isoveljet ovat jo sen ikäisiä että lenkkeily yksin vauvan kanssa onnistuu päivällä hyvin. =)

Minkä ikäinen vauvan pitää olla jotta voi tehdä kunnon lenkkejä tai mikä on kunnon lenkin pituus? Mieitin vaan ku toi miedän rääpäle on vajaa kaksi viikkoa ja teen viiden km lenkkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Laiskako:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minulla on aikeissa tehdä pidempiä lenkkejä sitten, kun vauvan kanssa voi niitä tehdä. Saan itseni kuntoon ja vauvan nukkumaan hyvin ulkona, isoveljet ovat jo sen ikäisiä että lenkkeily yksin vauvan kanssa onnistuu päivällä hyvin. =)

Minkä ikäinen vauvan pitää olla jotta voi tehdä kunnon lenkkejä tai mikä on kunnon lenkin pituus? Mieitin vaan ku toi miedän rääpäle on vajaa kaksi viikkoa ja teen viiden km lenkkejä.

Tarkoitin tuolla sanomallani, että kunhan meidän vauva on sitten lokakuussa ainakin sen viikon ollut kotona, niin pääsen tekemään lenkkejä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja en minääkään:
ja sit ihmetellään kun vauva ei suostu nukkumaan kun liikkuvissa vaunuissa |O

Peesi! Mä en vaunuillut senkään takia, että vauva nukahti aina vaunuihin ja mä halusin itse nukkua/tehdä omia juttuja sen päiväunien aikana. Väilillä kylläkin ärsytti, kun olisi ollut kiva lähteä kävelylle illalla muttei viitsinyt kun vauva olis nukkunut vaunuissa eikä sitten yöllä...

Voi niitä aikoja, kun oli vain 1 vaunuissa oleva lapsi ja vaunuiltiin joka päivä koko päivän ajan :) Hyvä kun himassa käytiin nukkumassa :)

- itselläni liikunta on todella tärkeä asia ja vaunujen kanssa sitä liikkuu
- vauva ja äiti saa raitista ulkoilmaa. vaikka vauva nukkuis ulkona, kyllä äitikin tarvitsee raitista ulkoilmaa

esikoisen aikaan oli ihana käydä vaunulenkeillä. nyt kun on kaksi pientä eikä tuplarattaita, meidän kuopus ei kauheasti vaunuissa ole ollut. yleensä kun yksin liikun näiden kanssa, on esikoinen rattaissa ja vauva kantoliinassa. vauva on liinassa myös kun puistoillaan.

mutta eiköhän ne vaunulenkit ole ihan sen äidin tuulettumisen takia.

mä haluaisin haluta käydä vaunu lenkeillä ja nyt lenkeillä yleensäkin, mutta jotenkin en oo ikinä tykännyt olla hirveesti ulkona. esikko nyt 2.5 v ja mahtuu kahteen käteen vaunulenkit hänen kanssaan kun oli pieni. nyt kun toinen olis tulossa mietin tarvitsenkohan niitä vaunuja nyt sitten enää ollenkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja asku:
mä haluaisin haluta käydä vaunu lenkeillä ja nyt lenkeillä yleensäkin, mutta jotenkin en oo ikinä tykännyt olla hirveesti ulkona. esikko nyt 2.5 v ja mahtuu kahteen käteen vaunulenkit hänen kanssaan kun oli pieni. nyt kun toinen olis tulossa mietin tarvitsenkohan niitä vaunuja nyt sitten enää ollenkaan..

meillä ei tähän mennessä ole kuopus tarvinnut vaunuja. yleensä jos on vaunut mukana, niissä on kuljetettu ostoksia ja vauva liinassa :laugh:

Ihan siksi vaunuilen että saan koirat lenkille...erittäin hyvä syy lähteä lompsuttamaan satoi tai paistoi. Ja ainakin mulle tulee ihan älyttömän hyvä mieli, kun tulee lähdettyä kävelemään ;)

Yhteistyössä