T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minulla on aikeissa tehdä pidempiä lenkkejä sitten, kun vauvan kanssa voi niitä tehdä. Saan itseni kuntoon ja vauvan nukkumaan hyvin ulkona, isoveljet ovat jo sen ikäisiä että lenkkeily yksin vauvan kanssa onnistuu päivällä hyvin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Laiskako:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minulla on aikeissa tehdä pidempiä lenkkejä sitten, kun vauvan kanssa voi niitä tehdä. Saan itseni kuntoon ja vauvan nukkumaan hyvin ulkona, isoveljet ovat jo sen ikäisiä että lenkkeily yksin vauvan kanssa onnistuu päivällä hyvin. =)
Minkä ikäinen vauvan pitää olla jotta voi tehdä kunnon lenkkejä tai mikä on kunnon lenkin pituus? Mieitin vaan ku toi miedän rääpäle on vajaa kaksi viikkoa ja teen viiden km lenkkejä.
Alkuperäinen kirjoittaja en minääkään:ja sit ihmetellään kun vauva ei suostu nukkumaan kun liikkuvissa vaunuissa |O
Alkuperäinen kirjoittaja asku:mä haluaisin haluta käydä vaunu lenkeillä ja nyt lenkeillä yleensäkin, mutta jotenkin en oo ikinä tykännyt olla hirveesti ulkona. esikko nyt 2.5 v ja mahtuu kahteen käteen vaunulenkit hänen kanssaan kun oli pieni. nyt kun toinen olis tulossa mietin tarvitsenkohan niitä vaunuja nyt sitten enää ollenkaan..