MIKSI???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaa tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluaa tietää

Vieras
Miksi kaupan pulla on sisältä aina kivan valkoinen, ja jos itse leipoo pullaa kotona esm. sunnuntain vehnäjauholla, niin ei tule valkoista, vaan tummaa??

Haluan kotonakin onnistua leipoa pullaa joka on sisältä valkoista, mitä teen väärin?? väärät jauhotko??

Alkuperäinen kirjoittaja täh;25362284:
Mitä ihmettä? Kyllä minä laitan aina pullataikinaan munia ja maitoa, eikä ne pullat ikinä mitään tummia ole. Jos oot paistanu niitä vähä liikaa?? :D

Ps: en ole tuo idiootti joka kyr*** käskeepi haistaa!

en nyt tarkoita suklaan tummaa mutta ,paljon tummempaa hiukan kuin kaupasta ostettu pullapitko, ne ovat sisältä aina ihan valkoisia.
siis väitättekö että teilläkin on oma leivottu pullapitko ihan valkoinen sisältä, kuin kaupasta ostettu??

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;25362337:
Ps: en ole tuo idiootti joka kyr*** käskeepi haistaa!

en nyt tarkoita suklaan tummaa mutta ,paljon tummempaa hiukan kuin kaupasta ostettu pullapitko, ne ovat sisältä aina ihan valkoisia.
siis väitättekö että teilläkin on oma leivottu pullapitko ihan valkoinen sisältä, kuin kaupasta ostettu??

No en ole pullapitkoa leiponut, mutta samahan se on ku jotkut normipullat. Ja kyllä, ihan vaaleita on sisältä. Ja paaaaaaljon parempia ku kaupan pullat.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;25362529:
No en ole pullapitkoa leiponut, mutta samahan se on ku jotkut normipullat. Ja kyllä, ihan vaaleita on sisältä. Ja paaaaaaljon parempia ku kaupan pullat.

Mun pulla on melko keltaista sisältä. Mutta ei ole koskaan haitannut! =) Kaupan pulla on mun mielestä kuivaa ja mautonta.