Millä ihmeellä te muut saatte miehenne ahtaalle riidellessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pistää vihaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä ap:n viestien jälkeen tuntee itsensä ihannekumppaniksi. MIKSI sitä jauhetta ei voisi laittaa luukkuun? Entä jos kaikki pesupallonne hukkuu, oletteko pesemättä pyykkiä? Ihme valitusta ja jäkätystä pienistä asioista, eikö ole kuitenkin tärkeintä että mies OSALLISTUU ARKEEN? Pian tuommoisen riidanhaastamisen jälkeen ei aio edes tehdä kotitöitä koska saa vain vittuilua ja riidanhakuisuutta. Sitten valitetaan kun mies ei tee mitään.... Ootte te tyhmiä lehmiä!

Kyllähän jotkut asiat vaan ärsyttävät kovasti ja niistä saa kinastelun päälle. Kaikissahan niitä ärsyttäviä pikku asioita on. Alkuaikoina itseä kyllä ärsytti suuresti vaimon pienet asiat, kuten:

Pyykkiä pestäesssä hän sulloo vaatteet siinä kunnossa, kun ne on laitettu pyykkipinoon. Eli ei käännä vaatteita tai tarkista taskuja, kun ei ole sellaselle aikaa. Itellä usein kun on taskut täynnä roinaa niin olis ollu kiva, jos tarkistais taskut ja kääntäis printtipaidat sun muut. Onhan se kiva ele, että joskus haluaa minunkin pyykkejä pestä, mutta vois sen sitten tehdä kunnolla.

Toinen myös pyykinpesuun liittyvä asia on se, että kun hän ottaa pyykkejä pyykkitelineeltä niin tunkee ne aluksi johonkin koriin, kun pitää saada pesty pyykki kuivumaan telineeseen. Ja arvatkaapa jääkö ne siihen koriin ikuisuudeksi. Ja sieltä korista tietyn vaatteen etsiminen on ihan perseestä. Ite kun viikkaanne ne siit telineeltä heti ja pistän suoraan vaatekaappeihin.

Kolmas ärsyttävä asia on se, että kun hänen vuoronsa hoitaa muksun kakkavaippa ja menee pesemään muksun pyllyä niin sinne suihkuun se vaippakin sitten jääkin notkumaan, siihen asti kunnes minä sen sitten huomaan ja tuon pois. Parhaimmillaan ollu viis vaippaa suihkun reunustalla.

Ei noihin muutosta oo tullut naputtamisellakaan niin eipä tässä enään kauheasti noi nostata ärsytystä, kun tiedossa on.

Eipä vaimosta muuta valitettavaa löydy. No seksiä vois olla enemmän.

Täällä oli jonkun aikaa sitten ketju jossa listattiin asioita joilla miehen saa tuntemaan itsensä ulkopuoliseksi. En vaan löydä sitä enää. Mutta siinä joku oli laittanut, että jos hänen mielipiteensä ei mene läpi, hän ignooraa miehen jokaisessa asiassa, eli ei ota mitään miehen sanomisia tai tekemisiä huomioon. Eikä kerro miehelle mitä on tekemässä, vaan saattaa lähteä esim ennalta ilmoittamatta käymään kaverinsa luona.

Minä olen tuota käyttänyt riitojen jälkeen tietämättäni ja se tepsii kieltämättä kyllä todella hyvin.

Ok, viimeisimmän luettuani tosiaan haastat riitaa turhasta.

Se joka täyttää tiskikoneen tai pukee lapset, päättää miten se tehdään. Ei mies ilmeisesti ole varta vasten avautunut sinulle tiskikoneen täyttötyylistä tai lasten pukemisesta, vaan itse sekaannut niihin silloinkin kun homma on miehen vastuulla.

No täysin samaa mieltä! En tajua ollenkaan, miksi moittia toisen tekemisiä. Etenkin lasten kuullen! En tajua ollenkaan, miksi toinen pitää jotenkin ajaa ahtaalle ja nurkkaan ja "voittaa"! Kamalaa...

Haha! :D Kuulostaa kyllä niin ihan exältä kun olla ja voi :D Sillä oli tapana vetää kilarit just tällaisista asioista. Viikon naurut kyllä :D

Paras exän kanssa oli kun muutettiin yhteen ja hän halusi hoitaa pyykit. Erehdyin tälle sanomaan vienosta pesuaineen tuoksusta vaatteissa ja tämä veti siitä ihan kunnon kilarit.

Sitten selvisi että tämä naikkonen laittoi pesuaineen huuhteluaineen lokeroon :D Ihan sattumalta olin vieressä kun aineet laittoi. Sitten kun asiasta menin sanomaan niin tuli vaikka mitä perustelua sieltä ja täältä, mutta ei suostunut myöntämään olevansa väärässä.

Muutenkin tämän naikkosen kanssa nousi seinä vastaan joka asiasta. Ja eipä ihme ettei yhdessä viihdytty pitkää aikaa.