S
Selittelyä
Vieras
pettämistä kun muu pettäminen? Jos se kerta on vaan yks kännipano, niin miksi se täytyy salata toiselta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Ei se ole millään tasaolla hyväksyttävämpää pettämistä, et on kännissä ollu. Eihän mitkään rikoksetkaan lievempiä oo kännin vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Vaikka humalatila ei lain edessä ole lieventävä asianhaara niin kyllä se reaalielämässä on.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Vaikka humalatila ei lain edessä ole lieventävä asianhaara niin kyllä se reaalielämässä on.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Känni ja raivo voi kadottaa kontrollin. Ihminen tekee ja sanoo, mitä oikeasti haluaa. Ei se hyväksytynpää silti pettämisestä tee.
Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Vaikka humalatila ei lain edessä ole lieventävä asianhaara niin kyllä se reaalielämässä on.
taitaa timpalla olla kokemusta kännipanoista muun ku vaimon kans
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:taitaa timpalla olla kokemusta kännipanoista muun ku vaimon kans
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:taitaa timpalla olla kokemusta kännipanoista muun ku vaimon kans
Niinpä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mä en hyväksy kumpaakaan, mutta musta siinä on kuitenkin eroa, onko pettänyt jotakuta kerran kännipäissään vaiko pitänyt salasuhdetta yllä vuosia. Voisin antaa miehelleni anteeksi yhden hairahduksen, mutta suhdetta en.
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mä en hyväksy kumpaakaan, mutta musta siinä on kuitenkin eroa, onko pettänyt jotakuta kerran kännipäissään vaiko pitänyt salasuhdetta yllä vuosia. Voisin antaa miehelleni anteeksi yhden hairahduksen, mutta suhdetta en.
Mutta onko sillä sitten eroa, että onko se yksi hairahdus tapahtunut selvin päin, kännissä vai pöllyssä?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:taitaa timpalla olla kokemusta kännipanoista muun ku vaimon kans
Niinpä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja essi:Millä perusteella?
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mä en hyväksy kumpaakaan, mutta musta siinä on kuitenkin eroa, onko pettänyt jotakuta kerran kännipäissään vaiko pitänyt salasuhdetta yllä vuosia. Voisin antaa miehelleni anteeksi yhden hairahduksen, mutta suhdetta en.
Mutta onko sillä sitten eroa, että onko se yksi hairahdus tapahtunut selvin päin, kännissä vai pöllyssä?
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:On kyllä! Ja mitäpä sitten?
Tietääkö vaimosi? Tai mitäpä väliä jos kerran olet sanonut että : kulta olin kännissä, niin vastasiko vaimosi : No ei se sitten mitään rakas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:taitaa timpalla olla kokemusta kännipanoista muun ku vaimon kans
Niinpä..![]()
On kyllä! Ja mitäpä sitten?