Millä lailla kännipano on hyväksyttävämpää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Selittelyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Ei se ole millään tasaolla hyväksyttävämpää pettämistä, et on kännissä ollu. Eihän mitkään rikoksetkaan lievempiä oo kännin vuoksi.

täysin samaa mieltä ja kaipa sitä ihminen yrittää saada tekoaan hyväksyttävämmäksi selittelyillään: olin kännissä jne

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Känni ja raivo voi kadottaa kontrollin. Ihminen tekee ja sanoo, mitä oikeasti haluaa. Ei se hyväksytynpää silti pettämisestä tee.

Juu, ihminen tekee kännissä yleensä niitä asioita mitä tekisi myös selvin päin jos uskaltaisi tai kehtaisi. Eli ei känni ole mikään selitys tai ainakaan puolustus.

Mä en hyväksy kumpaakaan, mutta musta siinä on kuitenkin eroa, onko pettänyt jotakuta kerran kännipäissään vaiko pitänyt salasuhdetta yllä vuosia. Voisin antaa miehelleni anteeksi yhden hairahduksen, mutta suhdetta en.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mä en hyväksy kumpaakaan, mutta musta siinä on kuitenkin eroa, onko pettänyt jotakuta kerran kännipäissään vaiko pitänyt salasuhdetta yllä vuosia. Voisin antaa miehelleni anteeksi yhden hairahduksen, mutta suhdetta en.

Mutta onko sillä sitten eroa, että onko se yksi hairahdus tapahtunut selvin päin, kännissä vai pöllyssä?

Mulla on yleensä samat fiilikset jostain ihmisestä kännissä ja selvin päinkin. Kontrolli ja estot on pienempiä kännissä. Siinä syy miksi kännipanot monesti tapahtuu vaikka ei pitäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja siperia:

Mutta onko sillä sitten eroa, että onko se yksi hairahdus tapahtunut selvin päin, kännissä vai pöllyssä?

No ei mulle olis mitään eroa.

Mun mielestä pano kännissä ei oo niin paha kuin pano selvinpäin (pettämisessä). Selvinpäin asiaa kuitenkin harkitsee, kännissä ei niinkään eikä se kännissä ole edes kaksista. Ja ketään en oo pettäny koskaan, mutta oon pannu kännissä ja selvinpäin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
taitaa timpalla olla kokemusta kännipanoista muun ku vaimon kans

Niinpä.. ;)

On kyllä! Ja mitäpä sitten?[/quote]

Tietääkö vaimosi? Tai mitäpä väliä jos kerran olet sanonut että : kulta olin kännissä, niin vastasiko vaimosi : No ei se sitten mitään rakas :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Millä perusteella?

No yleensäkin "kännihölmöilyt" laitetaan vähän lievempään kastiin. Ainahan sitä tulee kännissä puhutta kaikenlaista ja joskus tehtyäkin sellaista mitä ei tulisi selvinpäin tehtyä. Enkä tarkoita pelkästään panemisia.

Alkuperäinen kirjoittaja siperia:

Ei olisi eroa muuten, mutta harvemmin ihminen kai yhtä hairahdusta tekee selvinpäin? Jos siihen pystyy selvänä, niin ehkäpä se ei sitten ole ensimmäinen tai viimeinen kerta.

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
On kyllä! Ja mitäpä sitten?

Tietääkö vaimosi? Tai mitäpä väliä jos kerran olet sanonut että : kulta olin kännissä, niin vastasiko vaimosi : No ei se sitten mitään rakas :laugh:

Eihän se Timppa edes muuten väittänyt, että olisi kokemusta kännipanoista muiden kuin vaimon kanssa avioliiton tai yhdessäolon aikana.

Tuli vaan mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
taitaa timpalla olla kokemusta kännipanoista muun ku vaimon kans

Niinpä.. ;)

On kyllä! Ja mitäpä sitten?

Tietääkö vaimosi? Tai mitäpä väliä jos kerran olet sanonut että : kulta olin kännissä, niin vastasiko vaimosi : No ei se sitten mitään rakas :laugh: [/quote]

Tietää. Eikä se välitä mitä ennen meidän seurustelua on tapahtunut! :laugh: