T
toivoton
Vieras
Pojalla ns laiska silmä ja sen takia pitäis joka päivä pitää toisessa silmässä peittolappua 4h, että oppis kattelemaan tuolla huonommalla silmällä ja näkö siinä paranisi (nyt +4 siinä). Tähän asti ollu linssiin liimattava lappu, jonka pitäminen menny jotenkuten, mutta paljon kattellu linssien yli eli lapusta ei mitää hyötyä. nyt lääkäri määräsi silmän päälle laitettavan lapun ja keskusteli asiasta pojan kanssa ja teki sen kanssa sopimuksen että poika lupas pitää sitä. Ei kuitenkaa pidä. Minuutin kaks on ollu niin on ihan tuskissaan sen kanssa ja valittaa että kun ei näe mitään ja lappu hankaa. Pakko olis kuitenki pitää, muuten silmä jää huonoksi koko loppuiäksi. Lääkäri sanoi että 8vuotiaaksi asti voidaan laiskan silmän näköön vaikuttaa, sen jälkeen ei voi mitään. Eli meillä tässä reilu 2vuotta aikaa tehdä asialle jotain.
Kellään neuvoja?? Kiristys, uhkailu ja lahjonta on jo käytössä huonolla menestyksellä.
Kellään neuvoja?? Kiristys, uhkailu ja lahjonta on jo käytössä huonolla menestyksellä.