Millä nimillä kutsutte miehenne kanssa toisianne

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
kotioloissa?
Mä kutsun tuota ukkelia, kultsiks ja kympiks :D Kymppi tulee tuosta peffasta, ku se on niiiiin kymppi :D :p (Tai sit sanon: kuules armaani mun... )Mies kutsuu mua rakkaaks, mussukaks ja kympiks... ;)

Ai ja salkkareiden jälkeen Haniböö kuuluu yleensä jommakumman suusta... :laugh:
 

Yhteistyössä