Millä pääsen eroon katkeruudesta exää kohtaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jäytävä viha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jäytävä viha

Vieras
En pääse exästä yli milloinkaan, siltä tuntuu. Siis sillä tavalla olen päässyt että yököttää koko tyyppi, mutta mulla on paljon katkeria tunteita lähinnä eroon liittyen koska hoiti sen niin epäreilusti. Paljon paskaa ja herra nyt tuntuu vaan jatkavan elämäänsä menneistä välittämättä.
Mokoma liero, kun olisin totuuden tiennyt jo alun alkaen, en olisi koko tyyppiä ottanut elämääni.
Mutta se, että mun elämäni pilalle mokoman tyypin takia, ottaa eniten päähän. No joo ei kaikesta voi syyttää muita, mutta tiedän mitkä asiat on vaikuttanut muhun ja pahasti ja mä en pääse eroon tästä katkeruudesta. Tiedän mitä exä hommailee. En voi olla tarkistamatta netistä. Mun tekis mieli kirjoittaa sille suorat sanat, koska se taitaa edelleen luulla itsestään liikoja ja olevansa maailman ihanin aviomies! Mokoma valehtelija, varas, liero, kiero ja ties mikä. Onneks pääsin eroon mutta tää viha jäytää ja se että en ole saanut sanottua päin naamaa mitä ajattelen! Koska pitkään vaan olin hänen peräänsä, haikailin ja kaipasin. Nyt en kaipaa mutta vituttaa että herra kuvittelee olevansa ihannemies.

Aika EHKÄ parantaa.
Ei tuollaiset narsistit näe omassa toiminnassaan mitään pahaa. Ja sellasia ne on ettei niitä vanhat paina... se on aina se höynäytetty kumppani joka jää kärsiin.
Itsellä kokemusta samanmoisesta mutta avokki kyseessä ja nainen.

Ei aika paranna. Mikään ei muutu vaikka aika kuluu. Pitäisi päästä sanomaan asiat jotka jäi kaivertamaan mutta raukka hävis tai yritti hävitä. Ei löydy sähköpostiosoitetta, ei ole facebookissa. Ihan kuin pelkäisi jotain, pelkäisi että tulen joku päivä ja sanon totuuden hänestä ja kulissit sortuu.
Viimeisin puhelu. Hän kehtasi, näki asiakseen vielä neuvoa minua. Pyysin anteeksi kaikkea, olenkin omalta osaltani katunut omia virheitäni sydämeni pohjasta, samaa en hänestä ole nähnyt vaikka tuon puhelun aikana oli ainoa kerta kun sanoi, pyysi anteeksi myös JOS on loukannut minua. Ei, se ei tullut sydämestä, se oli vain kohteliaisuussyistä lausuttu lause. Ei hän näe mitään aihetta katua. On varmaan manipuloinut koko lähipiirinsä kertomalla minusta että MINÄ olen se pahan alku ja juuri. Kuten yritti myrkyttää samalla oman siskoni.
Ja nyt hän, joka oli kaikessa niin edistyksellinen, piiloutuu niin että ei edes normaali nettijutuista löydä. Miksi? Mitä hän pelkää? Minuako vai totuutta? :) Niin, totuus ei ollut koskaan hänen vahvimpia puoliaan. Nämä sanat kun hänelle saisin joku päivä kasvotusten. Koska minua oksettaa että lankesin kaltaiseesi piruun enkelin vaatteissa.

No, voisko paras "kosto" olla se, että suuntaudut muihin asioihin elämässäsi ja unohdat koko tyypin.
Tietysti pitää jutella jonkun kans asioista mitkä painaa, mut sit päästettävä irti.
Eräs mies käytti törkeesti mua hyväkseen viime kesänä ja menin ihan rikki siitä suhteesta. Tuskin tajuaa edes mitä sai aikaan. Tekstarilla sille laitoin pari valittua sanaa, mutta sitten oon vaan itkenyt äidilleni ja pikkuhiljaa tuntuu että alan saada taas elämään valoa.

Ex osasi todellakin asiansa. Nimittäin vallankäytön. Miten voisin saada rauhan suhteesta kun en edes tiedä minne sijoitti yhteiset lemmikkimme?! Vai hävittikö ne ja valehteli? Vuosienkin jälkeen palaa mieleen missäköhän lemmikit ovat ja mitä niille kuuluu, ovatko hengissä jne. :(

Alkuperäinen kirjoittaja jäytävä viha;27624513:
En pääse exästä yli milloinkaan, siltä tuntuu. Siis sillä tavalla olen päässyt että yököttää koko tyyppi, mutta mulla on paljon katkeria tunteita lähinnä eroon liittyen koska hoiti sen niin epäreilusti. Paljon paskaa ja herra nyt tuntuu vaan jatkavan elämäänsä menneistä välittämättä.
Mokoma liero, kun olisin totuuden tiennyt jo alun alkaen, en olisi koko tyyppiä ottanut elämääni.
Mutta se, että mun elämäni pilalle mokoman tyypin takia, ottaa eniten päähän. No joo ei kaikesta voi syyttää muita, mutta tiedän mitkä asiat on vaikuttanut muhun ja pahasti ja mä en pääse eroon tästä katkeruudesta. Tiedän mitä exä hommailee. En voi olla tarkistamatta netistä. Mun tekis mieli kirjoittaa sille suorat sanat, koska se taitaa edelleen luulla itsestään liikoja ja olevansa maailman ihanin aviomies! Mokoma valehtelija, varas, liero, kiero ja ties mikä. Onneks pääsin eroon mutta tää viha jäytää ja se että en ole saanut sanottua päin naamaa mitä ajattelen! Koska pitkään vaan olin hänen peräänsä, haikailin ja kaipasin. Nyt en kaipaa mutta vituttaa että herra kuvittelee olevansa ihannemies.

Olet pelle, ylipainoinen, horo.

t. exäsi

ps. kannattiko pettää

tiiän tunteen. mulla auttoi eniten se, että alkoi ärsyttämään se että oon edelleen riippuvainen exästä sen vihan ja katkeruuden kautta. pistin välit kokonaan poikki ja päätin unohtaa koko ihmisen olemassaolon. päätin myös antaa anteeksi ja luopua vihasta ja katkeruudesta. aloin keskittyä omaan elämääni ja pikkuhiljaa kuukausien kuluessa ajattelin exää vähemmän ja vähemmän ja vähemmän vihalla tai katkerin ajatuksin. sitten yksi päivä huomasin että kun ex tuli mieleen tunsin vain jonkinlaista sääliä ja myötätuntoa kyseistä ihmistä kohtaan ja sain annettua hänelle anteeksi. suhteesta narsistiin kestää toipua ja se vaatii työtä, esim healing eagle on hyvä nettisivusto narsistien uhreille, auttaa toipumaan. ei se sunkaan ex yksinkertaisesti kadu tekojaan, joten mikään päin naamaa sanominen ei mitään auttaisi vaan todistaisi narsistille että oot edelleeen häneen koukussa (vihan kautta). valitettavasti tollaisia ihmisiä vain on,joilla ei ole kykyä myötätuntoon taikatumukseen. jätä omaan arvoonsa sellanen ihminen ja keskity itseesi ja omaan eheytymiseesi. luovu vihasta ja katkeruudesta, koska ne ei mennyttä muuta eikä tee kun tuhoa sussa ja sun ympärillä (kaikille muille paitsi sille pahantekijälle itselleen harmia). anna anteeksi, narsisti on sairas ja häntä ei voi kukaan auttaa paitsi hän itse ja siihen ei kukaan voi vaikuttaa lähteekö hän itseään hoitamaan vai ei.

Oliko sen arvoinen tyyppi, että sen kannattaa antaa pilata elämästäsi enää yhtäkään hetkeä? Ei, todellakaan. Unohda koko paska ja nauti siitä, että olet päässyt mokomasta eroon. Tai ennemminkin: nauti elämästäsi ja unohda kokonaan tuollainen pelle.

Kuinka pitkä aika erostanne on? Oletko käynyt Fisherin eroseminaarin? Jos et, kannattaa ehdottomasti mennä, jos paikkakunnaltasi löytyy. Tai vaihtoehtoisesti johonkin muuhun eroryhmään. Oletko käynyt terapiassa? Itselläni siitäkin oli suuri apua eikä tarvinnut kuormittaa ystäviä jauhamalla samaa asiaa kerta toisensa jälkeen.

Yhteistyössä