Millä raskausviikolla suunniteltu sektio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei jaksa enää odottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sektio pitäisi lailla kieltää, koska se on luonnon kiertokulun vastaista. Jos luonto saisi valita niin heikot yksilöt tuhoutuisivat ja näin ei viallista perimää siirtyisi eteenpäin

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Sektio pitäisi lailla kieltää, koska se on luonnon kiertokulun vastaista. Jos luonto saisi valita niin heikot yksilöt tuhoutuisivat ja näin ei viallista perimää siirtyisi eteenpäin

:D No tulihan se sieltä.

Taisit odottaa :D

Mulla kolmas oli suunniteltu sektio ja se tehtiin 39+1. Kaksi edellistäkin syntyi tavallaan suunnitellulla, mutta kiireellisellä suunnitellulla, tai mikä sit virallisesti onkaan..mutta syntyivät jo 29+5 ja 35+5.

jos tuolleen ajatellaan niin moni muuki asia pitäisi kieltää :D
Minulle tehtiin väärän tarjonnan vuoksi tasan rv.39

tavallaan herra majuri on oikeassa, näin tosiaan luonnonvalinta toimii, eli jos on esim. liian ahdas lantio niin "luonnon lain" mukaan ennen äiti ja lapsi molemmat kuolivat synnytykseen.

Mutta on niitä sektion syitä muitakin. Itse synnytin ensimmäisen alakautta ja repesin niin pahasti (peräsuolen sulkijalihakset poikki jne) että koko alapää piti ommella pikkuriekaleista kasaan ja uusi alatiesynnytys on kielletty. Seuraava siis tuli sektiolla. Normaali luonnonvalinta toisen synnytyksen kohdalla ei siis olisi tappanut minua, mutta aiheuttanut sen että olisin ollut joko kakkavaipat jalassa tai avannepussin kanssa lopun ikäni.

Joten tavallaan nykylääketiede on hyvä keksintö. Mutta se on kyllä biologisesti totta (yleisellä tasolla, ei inhimillisellä) että kaikkien ei ole tarkoitettu saavan lapsia koska kaikkia geenejä ei kannata siirtää eteenpäin.

Yhteistyössä