GALLUP raskaudesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras

1. Millä raskausviikolla olet tuntenut liikkeet?
2. Millä raskausviikolla vatsasi alkoi kasvaa?
3. Millä raskausviikolla ydänäänet kuuluivat?
4. Saitteko selville sukupuolen ultrassa? Millä viikolla?
5. Mitä raskausoireita oli?
6. Sitten vielä tämmönen kysymys mitä mietin kun en ole varma, että tuleeko jossain vaiheessa raskautta jo maitoa rinnoista vai vasta synnytyksen jälkeen? Ja jos niin millä viikolla?

1. Viikolta 15 ja ensisynnyttäjä olen.
2. Samoihin aikoihin vatsa alkoi kasvaa niin ettei omat housut menneet enää kiinni.
3. 10+4 neuvolassa kuultiin sydänäänet.
4. Tähän en vielä pysty vastaamaan, rakenneultra vasta tulossa.
5. Viikolle 12 asti ihan hirveä pahoinvointi, muita alkuraskauden oireita rinnat kipeät, voimakkaat kohdun kasvukivut. Nyt toisella kolmanneksella mielialat heittelee ihan miten sattuu.
6. Ei oo tullu maitoa ainakaan tähän mennessä (rv19)

1. rv17
2. rv 15
3. rv12
4. Ensi torstaina rakenneultra joten en tiedä vielä kumpi tulossa
5. Rinnat kipeät, pahoinvointi, alavatsan nippailu
6. Mulla alkoi tulla vähän rv19

1. Millä raskausviikolla olet tuntenut liikkeet? rv16
2. Millä raskausviikolla vatsasi alkoi kasvaa? rv8 jo pullotti, mut oikea kasvu alkoi tossa rv 16
3. Millä raskausviikolla ydänäänet kuuluivat? mulla aina sisäultrattiin, joten en tiiä, sydän näkyi aina
4. Saitteko selville sukupuolen ultrassa? Millä viikolla? jep, kävimme 4d-ultrassa rv17
5. Mitä raskausoireita oli? pikkuisen pahoinvointia alussa, rinnat kipeinä, hirmuista väsymystä, en pystynyt syömään lihaa ollenkaan, vatsa kasvoi :)
6. Sitten vielä tämmönen kysymys mitä mietin kun en ole varma, että tuleeko jossain vaiheessa raskautta jo maitoa rinnoista vai vasta synnytyksen jälkeen? Ja jos niin millä viikolla? mulla ei tullut kuin vasta synnytyksen jälkeen

Yhteistyössä