Millä tavalla rentoudut ja nautit elämästä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämästä nauttiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elämästä nauttiva

Vieras
Minä nautin rentoutumisesta arjen keskellä monin eri tavoin. Hellesäällä nautin rannalla auringon lämmöstä lehtiä lukien ja välillä uiden. Rankan viikon pääteeksi heittäydyn saunan ylälauteelle makoilemaan leppeisiin löylyihin ja saatan ottaa yhden siiderin mukaan. Surffailen netissä ja käyn itseäni kiinnostavilla keskustelupalstoilla. Pelaan sanapelejä ja ratkon erilaisia visailuja. Katselen lempisarjojani televisiosta. Herkuttelen vaikkapa munkilla ja karkkipussilla. Lähden pikälle lenkille ja otan kameran mukaani ja kuvaan kaikkea kaunista.
 
Näppään koirat ja kameran mukaani. Lähdetään tutkimaan maailmaa.

Ihan vaan sängylle köllähtäminen läppärin/kirjan kera ja ehkä jotain nassutettavaa myös (koira(t) kainalossa)
 
Kävely/ hölkkälenkillä ja kuuntelemalla musaa,lukemalla,sillöin tällöin kohtuulisesti suklaata tai karkkia tai jäätelöä, myös sauna ja ihanat suihkugeelit ja voiteet ja jalkahoito rentouttaa.
 
Lenkkeilemällä, musiikkia kuuntelemalla, syömällä hyvää ruokaa, saunomalla, viettämällä iltaa ystävien kanssa, katsomalla hyviä elokuvia tai sarjoja, piirtämällä, ratkomalla ristikoita jne.
 

Yhteistyössä