Te joiden mies ei ole halunnut enää missään nimessä lapsia, mutta olette tulleet vahingossa raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aloin vain miettiä, että mitäs jos niin käy. Mies kyllä käy sisällä ilman kondomia aika huolettomasti. Ei kylläkään laukea, mutta joka tapauksessa. KOlme lasta siis meillä on ja itseäni ei se neljäs haittaisi, mutta miten mies suhtautuu jos kuitenkin vahinko kävisi. Käytös kun kuitenkin antaa siihen mahdollisuuden ja ei ne kondomivauvatkaan mitään harvinaisuuksia ole. Itse en halua hormonaalista ehkäisyä eikä se imetyksen vuoksi ole mahdollistakaan tällä hetkellä. Sterilisaatiota en halua edes ajatella, koska olen vasta 30v kuitenkin.

meillä kävi juuri noin. Oltiin kimpassa sovittu, että kaks lasta on riittävästi ja kaikki vauvatarvikkeet oli myyty. sitte tulinkin raskaaksi, ehkäisystä huolimatta. Mua jännitti ihan hirveästi kertoa miehelle asiasta, koska hän oli niin painottanu,että kaksi on tarpeeksi. Mutta kun kerroin niin mies oli ihan onnessaan :D alkoi suunnitella isompaa asuntoa ja autoa (jotka me tosiaan tarvitaan ku nykyiset on mitoitettu kahta lasta ajatellen) jo samantien ja ennenkuin ehdin eka kertaa neuvolaan oli jo miettiny nimet lapselle valmiiksi :D oon ollu ihan äimänkäkenä ku ajattelin että olis ihan hermona asiasta, mutta mies onkin innokkaampi kuin minä, jolla kesti aikansa sopeutua ajatukseen, että oon raskaana. Nyt oon viikolla 14 ja mies kyselee koko ajan että koska koittaa se aika, että hän tuntee vauvan potkut mahan läpi :D käsittämättömiä on miesten ajatuskulut.Tai sitte se on KUITENKIN salaa toivonu sitä kolmatta :D

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Miehesi tulee haluamaan ehkä abortin. Valitettavasti näin on monelle palstalaiselle käynyt, ainakin mitä olen itse seurannut.

No sepäs oli karkea vastaus.

Olen eri mieltä. Yksilökohtaista ja taas monet varmasti sulattavat ajatuksen.. Meilläkin on päätetty että 2 vain mutta nyt olenkin raskaana joten mies kantaa vastuun yhtälailla kuin minäkin. Abortti ei ole vaihtoehto kummallekkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aloin vain miettiä, että mitäs jos niin käy. Mies kyllä käy sisällä ilman kondomia aika huolettomasti. Ei kylläkään laukea, mutta joka tapauksessa. KOlme lasta siis meillä on ja itseäni ei se neljäs haittaisi, mutta miten mies suhtautuu jos kuitenkin vahinko kävisi. Käytös kun kuitenkin antaa siihen mahdollisuuden ja ei ne kondomivauvatkaan mitään harvinaisuuksia ole. Itse en halua hormonaalista ehkäisyä eikä se imetyksen vuoksi ole mahdollistakaan tällä hetkellä. Sterilisaatiota en halua edes ajatella, koska olen vasta 30v kuitenkin.

Meillä mies oli ehdottomasti toista lasta vastaan. Ehkäsynä käytettiin kondomia, ja yhden ainoon kerran kun oltiin ilman, tuli heti raskaaks.
Eipä mies siitä pultteja ottanut, kysy vaan että näyttääkö testi varmasti oikein. Eipä kyllä mitenkään osallistu lasten ja kodin hoitoon, kaikki mun vastuulla 100%. Kuopukselle vaihto vaipan tasan yhden kerran, kun mulla selkä niin kipee, etten päässy sängystä ylös. Lapset 3v ja 11v.

Varoitta miestä etukäteen, että et suostu keskeytykseen, että tämmöinen hekäisy on erittäin epävarma ja jos hän haluaa ehdottomasti, ettei tulisi enemmän lapsia ja ei halua kondoomia, sitten on hänen työ mennä sterilisaattioon. Että mies olisi varmasti ne jutut myös etukäteen miettiny, miehen ST on helpompi kuin naisen, sen vaikeus on vaan joillakin miehillä korvien välissä.

Alkuperäinen kirjoittaja mirabel:
Varoitta miestä etukäteen, että et suostu keskeytykseen, että tämmöinen hekäisy on erittäin epävarma ja jos hän haluaa ehdottomasti, ettei tulisi enemmän lapsia ja ei halua kondoomia, sitten on hänen työ mennä sterilisaattioon. Että mies olisi varmasti ne jutut myös etukäteen miettiny, miehen ST on helpompi kuin naisen, sen vaikeus on vaan joillakin miehillä korvien välissä.

peesi

Eihän sitä koskaan tiedä miten se mies siihen sitten suhtautuu. Mutta tuohon että hormonaalinen ehkäisy ei ole edes mahdollista kun imettää, niin sehän ei pidä paikkaansa. Itsekin söin pillereitä vaikka imetin.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Eihän sitä koskaan tiedä miten se mies siihen sitten suhtautuu. Mutta tuohon että hormonaalinen ehkäisy ei ole edes mahdollista kun imettää, niin sehän ei pidä paikkaansa. Itsekin söin pillereitä vaikka imetin.
Näin on. Minipillerit tai vaikka hormonikierukka käyvät myös imetyksen aikana

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Miehesi tulee haluamaan ehkä abortin. Valitettavasti näin on monelle palstalaiselle käynyt, ainakin mitä olen itse seurannut.

No sepäs oli karkea vastaus.

Olen eri mieltä. Yksilökohtaista ja taas monet varmasti sulattavat ajatuksen.. Meilläkin on päätetty että 2 vain mutta nyt olenkin raskaana joten mies kantaa vastuun yhtälailla kuin minäkin. Abortti ei ole vaihtoehto kummallekkaan!

Mies tietää kantani aborttiin varsin hyvin eikä se ole mikään vaihtoehto edes. Mies on itse sanonut, että hän ei halua lisää lapsia, mutta jos niitä tulisi niin rakastaisi kyllä niitäkin.

Yhteistyössä