Millä viikoilla on neuvolassa kuulunut sydänäänet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Minulla kuului esikoisesta 9+6 ja nyt ensimmäinen neuvola on niin, että viikkoja on 9+2. Mietin vain että mahtaako olla toivoakaan saada kuuluviin sydänääniä?

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:

ah.. tämä helpotti mieltäni! KIITOS :)

mulla tosin muuttu laskettu 4 päivää aiemmaks et oikeesti ois ollu 9+3 mut eipä tol paljoo merkitystä. varmaan kuuluu sullaki sitte jo jos ekastaki kuulu ajoissa =) riippuuhan se tietty monesta asiasta, voihan sulla olla istukka eessä ettei kuulu tms ettet sitte huolestu jos ei kuulukkaa :whistle:

mulla tosin muuttu laskettu 4 päivää aiemmaks et oikeesti ois ollu 9+3 mut eipä tol paljoo merkitystä. varmaan kuuluu sullaki sitte jo jos ekastaki kuulu ajoissa =) riippuuhan se tietty monesta asiasta, voihan sulla olla istukka eessä ettei kuulu tms ettet sitte huolestu jos ei kuulukkaa :whistle:

Mulla oli esikoisesta istukka edessä ja SILTI kuului oikein hyvin alussa, joten toiveikkain mielin nytkin ;)

Mulla oli tänään neuvolalääkäri, eikä saanut sydänääniä kuuluviin (rv 15 + 4). Yleensä kyllä näillä viikoilla kuuluu ja epäilenkin että doplerissa oli vikaa. Tapasin nimittäin tutun, joka oli ollut tänään samalla lääkärillä (sillä rv 13 +) eikä silläkään saatu niitä ääniä kuuluviin. No mun tilanne tarkistettiin äippäpolilla ultrassa ja kaikki oli ok. Sainpahan yhden ylimääräsen ultrakuvan meidän pikkuisesta. :)

Mulla oli esikoisesta istukka edessä ja SILTI kuului oikein hyvin alussa, joten toiveikkain mielin nytkin ;)

no sitte varmaan kuuluu =) mulle sano ultrassa viimeks et mulla on hyvin ultraääntä läpäsevä kudostyyppi et kai se voi vaikuttaa noihin sydänäänien kuulumiseenkin.

mut voihan se olla et mulla vaikuttaa sit se kudostyypi, tiedä häntä. siihenhän nyt vaikuttaa niin moni asia. joissain neuvoloissa saattaa laitteetki olla niin aatamin aikuisia ettei niillä ees ruveta kuuntelemaan ihan alussa.

Mulla ei kuulunut vielä viikolla 13+5 (sitä ennen np-ultrassa kyllä kuului paremmilla vehkeillä ). Ei ollenkaan kannata huolestua, vaikkei niitä noilla viikoilla kuulukaan. Itse panikoin aika tavalla, mutta siis ihan turhaan. Mulle olis ollut parempi, jos niitä ei olisi edes yritetty saada kuuluviin.

Yhteistyössä