M
myymä
Vieras
Minulla kuului esikoisesta 9+6 ja nyt ensimmäinen neuvola on niin, että viikkoja on 9+2. Mietin vain että mahtaako olla toivoakaan saada kuuluviin sydänääniä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
ah.. tämä helpotti mieltäni! KIITOS![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
mulla tosin muuttu laskettu 4 päivää aiemmaks et oikeesti ois ollu 9+3 mut eipä tol paljoo merkitystä. varmaan kuuluu sullaki sitte jo jos ekastaki kuulu ajoissa =) riippuuhan se tietty monesta asiasta, voihan sulla olla istukka eessä ettei kuulu tms ettet sitte huolestu jos ei kuulukkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
mulla tosin muuttu laskettu 4 päivää aiemmaks et oikeesti ois ollu 9+3 mut eipä tol paljoo merkitystä. varmaan kuuluu sullaki sitte jo jos ekastaki kuulu ajoissa =) riippuuhan se tietty monesta asiasta, voihan sulla olla istukka eessä ettei kuulu tms ettet sitte huolestu jos ei kuulukkaa![]()
Mulla oli esikoisesta istukka edessä ja SILTI kuului oikein hyvin alussa, joten toiveikkain mielin nytkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:Esikoisesta kuului 12+ ja tästä toisesta 11+. Mulla on kohtu taaksepäin kallellaan, siksi ei ole kuuluneet aikaisemmin.