Millä viikolla maitoa alkanut tulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maitotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maitotyttö

Vieras
Moi! Kyselen tässä ihan mielenkiinnosta, että millä raskausviikolla teillä on alkanut tulla maitoa rinnoista? Itselläni on tällä hetkellä menossa viikko 21 ja ei ainakaan vielä ole maitoa herunut....

Mulla taisi alkaa ekassa raskaudessa joskus 1/2 välin tienoossa, nyt tässä tokassa raskaudessa olen imettänyt esikoista alusta alkaen... :)

Ei sillä mitään merkitystä imetyksen kannalta ole!!!

Ja ole onnellinen ettei maitoa tule, mä jouduin käyttämään paperia (tai liivinsuojia) jostain rv 25 alkaen ettei paidat sottaantunu.

Mulla alko jo viikolla 20. Mutta onneks sitä ei tuu kuitenkaan hirveesti. En oon ostanu mitään liivin suojuksia, mutta pesenkin sitten ahkerammin liivejä. Käytän kyllä aika tukevia, paksusta materiaalista tehtyjä rintsikoita, kun inhoan jos tissit pomppii...

ei tullut odotusaikana ollenkaan. imetys lähti silti käyntiin heti, maito nousi parissa päivässä kunnolla. rinnat olivat kyllä odottaessa raskaammat ja "täynnä". nyt on sama painontunne tullut takaisin toista odottaessa (rv20). tosin multa ei pumppaamallakaan saanut maitoa irti, hyvin harvoin toinen vuoti imettäessä, ainoastaan tosi pitkällä imetysvälillä.

Yhteistyössä