Alkuperäinen kirjoittaja m:heti kun testin tein (olisko ollu rv 6-7) alettiin kertoon eka perheille sitten heti sitä mukaa kun ihmisiä näkihieman innoissaan olimme.
Sama täällä! Heti piti äitille soittaja kertoa kun plussan saimme.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja m:heti kun testin tein (olisko ollu rv 6-7) alettiin kertoon eka perheille sitten heti sitä mukaa kun ihmisiä näkihieman innoissaan olimme.
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Ja se pitää salata tossa vaiheessa miksi??? Mä olen edelleen jossain syvällä erittäin katkera ystävälleni (paras ystäväni), että hän salasi raskauttaan minulta mahdollisimman pitkään. Lopulta sitten hänen miehensä asian möläytti...
Ymmärrän toki johonkin vkolle 12 asti, mutta sen jälkeen se on mun mielestä jollain tasolla ilkeyttä (olkoonkin kuin paljon vain jokaisen oma asia, mutta ystävyys on asioiden jakamista).
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Ja se pitää salata tossa vaiheessa miksi??? Mä olen edelleen jossain syvällä erittäin katkera ystävälleni (paras ystäväni), että hän salasi raskauttaan minulta mahdollisimman pitkään. Lopulta sitten hänen miehensä asian möläytti...
Ymmärrän toki johonkin vkolle 12 asti, mutta sen jälkeen se on mun mielestä jollain tasolla ilkeyttä (olkoonkin kuin paljon vain jokaisen oma asia, mutta ystävyys on asioiden jakamista).
no mie ainakin salasin sen asian siksi että jos ultrissa olis näkynyt jotain vammaa tai vikaa niin en olisi halunnut perustella keskeytyspäätöstä kenellekkään..
perheelleni kerroin kun olin viikolla 12+5 muille sitten myöhemmin..
Alkuperäinen kirjoittaja G:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:millä viikolla olette paljastaneet raskauden kavereille sukulaisille? entäs jos joku suoraan kysynyt oletteko kenties kieltäneet? itse en ole kertonut kellekkään. kaveri kysy kun tissit rupes kasvamaan et oletko raskaana kielsin=) ja v-loppuna toinen kaveri kysyi kun maha alkanut kasvaa et olenko paksunut, totesin vain et hyvin on tullut syötyä=) vk 19
samantien. ensimmäisellä viikolla-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko kaikki ööö... täydelliset äidit paljastaneet raskautensa heti eikö meitä huonoja ole kuin muutama...????????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko kaikki ööö... täydelliset äidit paljastaneet raskautensa heti eikö meitä huonoja ole kuin muutama...????????
Miksi ne olis sen täydellisempiä kuin me jotka ei olla haluttu kaikille heti toitottaa uutista?
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko kaikki ööö... täydelliset äidit paljastaneet raskautensa heti eikö meitä huonoja ole kuin muutama...????????
Miksi ne olis sen täydellisempiä kuin me jotka ei olla haluttu kaikille heti toitottaa uutista?
Minusta tuo on todella henkilökohtainen juttu ja jokainen itse päättää koska kertoo ja muilla ei ole siihen mitään sanomista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta tuo on todella henkilökohtainen juttu ja jokainen itse päättää koska kertoo ja muilla ei ole siihen mitään sanomista.
tätä olen hakenut koko ketjun ajan.. kiitos että joku muakin ymmärtää.. tulee vain ton alun perusteella sellainen huono äiti fiilis=(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä pyrin pitämään raskauteni ihan omana tietonani mahdollisimman pitkään.
Mutta ystävälle en valehtelisi, enkä kaverillekaan. Sitä vauvaa on aika vaikea pitää piilossa, kun se syntyy ja siinä vaiheessa jää valehtelustaan kiinni. Kyllä voi kaverista tuntua vähän pahalta, jos kysyi jossain rv viidentoista kohdalla raskaudesta ja toinen valehtelee.
Valehteletteko muutenkin ystävillenne?