Millainen äiti hukkaa lapsensa neuvolakortin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korttiblueees
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hukkaan joskus avaimeni,puhelimen,hanskat,päiväkotiin vietäviä lappuja,kalenterini..muutaman kerran olen hukannut myös neuvolakortin mutta löytänyt sen myöhemmin jostain jemmasta.

he hee pari kertaa on hukkunut esikoisen kortti ja olen jopa unohtanut ottaa sen mukaankin neuvolaan.

JA Rollolaiselle: mä ainakin säilytän neuvolakortit lapsille muistoksi itsestään, mulla on jopa raskausajan kortit tallella. Olen itse ainakin mielenkiinnolla omaa neuvolakorttiani lukenut.

Neuvolakortti olisi kai hyvä olla tallella jos lapsen kasvussa on ollut jotakin ongelmaa, siis kovin hidasta tai kovin nopeaa. Sillä aikanaan kun hänellä on lapsia ja näiden lapsien kasvamista ihmetellään on arvokasta löytää tieto, joka kertoo lapsen isän tai äidin kasvaneen samalla tavalla, eri kyse on perinnöllisestä kasvamistavasta eikä jostain poikkeamasta.

Mutta nykyään tiedot varmaan säilyvät muutenkin? Kai?

[QUOTE="nih";25178347]Neuvolakortti olisi kai hyvä olla tallella jos lapsen kasvussa on ollut jotakin ongelmaa, siis kovin hidasta tai kovin nopeaa. Sillä aikanaan kun hänellä on lapsia ja näiden lapsien kasvamista ihmetellään on arvokasta löytää tieto, joka kertoo lapsen isän tai äidin kasvaneen samalla tavalla, eri kyse on perinnöllisestä kasvamistavasta eikä jostain poikkeamasta.

Mutta nykyään tiedot varmaan säilyvät muutenkin? Kai?[/QUOTE]

nää samat tiedot lötyy kyllä neuvoasta koneeltakin.

ajattelen, että äiti ehkä pitää tavaroitaan hujan hajan missä ne on kaikkien käsillä :D mullaki on paha tapa pitää esim. verkkopankkitunnuksia olkkarin pöydällä josta ne kulkeutuu maton alle, sohvan alle yms epämääräisiin paikkoihin toimeliaan vauvan ansiosta :D

Kortti oli aikoinaan hukassa aika usein...yleensä löytyi. Yhden kerran sitten saatiin uusi kortti ja neuvolatäti kirjoitti sinne vanhatkin tiedot :) Oli aivan ihanaa!
Tämä äiti soitti kerra neuvolaan ja varasi aikaa 4v tarkastukseen ...syntymäajaksi sanoin 23.9...ei löytynyt tietoja mistään, sitä sitten ihmeteltiin, kunnes neuvolatäti huomasi että meillä olis yksi lapsi syntynyt 24.9 (isoveljen synttäripäivä 23.3) Pikkuisen nolotti :)

Yhteistyössä