Millainen äiti hukkaa lapsensa neuvolakortin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korttiblueees
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos toistuvasti hukkaa, niin ajattelisin, että kannattaisi vähän järkeistää tuota tavaroiden säilyttelyä ihan oman mukavuuden takia. En siis mitenkään pahalla. Itsellänikin hukassa milloin mitäkin, mutta kun kaikilla tavaroilla on järkevä paikka, elämä on helpompaa (ainakin periaatteessa).

Mä hukasin lapseni kela-kortin useampaan otteeseen, ku lompakossa oli niin löysät korttitaskut, ennenkuin ymmärsin hommata uuden lompakon.

16-vuotiaan neuvolakortista ei oo hajuakaan. Se on varmassa tallessa. En vaan muista missä. Sillon ku oli neuvolaikäinen, pari kertaa unohtu ottaa neuvolaan mukaan.

Vauvan oma on tallella (toistaiseksi) ja oon jopa muistanu ottaa sen (toistaiseksi) joka kerta neuvolaan mukaan.

mutta se löyty kuitenkin kun olin sen arkistoinut näihin minun arkistoihin. Ei sitä vaan muista mihin laitto. Se oli kyllä varma paikka eikä varmasti hävinnyt. Paitsi kun tarvitsit. Tavarat on kaapissa ja sekasin mutta muuten kämppä siisti. Siis olen normaali neitsyt.

Ei kai yhden neuvolakortin hukkaaminen vaikuta äitiyteen millään tavalla? :O Tavaroiden kadottaminen on ihan inhimillistä...

Tosin jos mun mieheltä kysytään se olisi "arjen hallinnan puutetta". ;) Mutta multa onkin aina kaikki hukassa ja unohdan ihan kaiken oleellisen ja olemattoman.

Yhteistyössä