Millainen ikäero teillä on vanhimman ja nuorimman välillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöljä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6,5 vuotta. Siinä välissä myös yksi lapsi. Pojat tällä hetkellä 11-, 7- ja 5-vuotiaita.

Nuorena olen lapseni saanut, täytin vasta 28 ja mieskin vasta 29. Jonkinlaista ajoittaista vauvakuumetta aina välillä, mutta toisaalta hirvittää aloittaa rumba alusta kun pojat jo noin isoja. En tiedä..saaa nähdä, mutta ainakaan tällä hetkellä ei ole neljännen yritys mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja pöljä:
Meillä yli 4 vuotta.

Minua v*tuttaa taas tänään tuo ikäero, jos meille tulee lisää lapsia, ikäero nyt nuorimman ja tulevan on yli 3 vuotta. V*tuttaa kun muilla on nätti tasarivistö lapsia, ei huomattavaa ikäeroa toisiinsa. :(
Typerä aihe olla kateellinen, mutta tänään ahdistaa kaikki muutkin asiat ja tuo oikein korostui. :kieh:

ei v*tuta, vaikka ikäeroa on 17 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Vanhin oli 4v3kk kun nuorin syntyi, kolme lasta.

Ikäeroa ekan ja tokan välillä 2v5kk (venyi siksi kun oli pari keskenmenoa) ja tokan ja kolmosen välillä (oli tässäkin keskenmeno) 1v10kk. Me siis haluttiin lapset mahd. peräjalkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ole tasarivistö meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja pöljä:
Meillä yli 4 vuotta.

Minua v*tuttaa taas tänään tuo ikäero, jos meille tulee lisää lapsia, ikäero nyt nuorimman ja tulevan on yli 3 vuotta. V*tuttaa kun muilla on nätti tasarivistö lapsia, ei huomattavaa ikäeroa toisiinsa. :(
Typerä aihe olla kateellinen, mutta tänään ahdistaa kaikki muutkin asiat ja tuo oikein korostui. :kieh:

ei v*tuta, vaikka ikäeroa on 17 vuotta.

Ehkä mua ketuttais jos nuo lapset olis ainoat..
Mutta meilläkin se 13 v ikäeroa mutta siinä on kolme lasta välissä...

Hyvät ikäerot on, olen tyytyväinen.