K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun ja pikkuveljen välillä on ikäeroa 19 vuotta![]()
Mulla ja nuorimmilla siskoilla ikäeroa 20v, tosin lapsia seitsemän.
Alkuperäinen kirjoittaja sau:Mä kyllä uskon, että millä tahansa ikäerolla on sekä hyvät että huonot puolensa.
Alkuperäinen kirjoittaja pöljä:Meillä yli 4 vuotta.
Minua v*tuttaa taas tänään tuo ikäero, jos meille tulee lisää lapsia, ikäero nyt nuorimman ja tulevan on yli 3 vuotta. V*tuttaa kun muilla on nätti tasarivistö lapsia, ei huomattavaa ikäeroa toisiinsa.![]()
Typerä aihe olla kateellinen, mutta tänään ahdistaa kaikki muutkin asiat ja tuo oikein korostui. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja *:Vanhin oli 4v3kk kun nuorin syntyi, kolme lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ole tasarivistö meillä:Alkuperäinen kirjoittaja pöljä:Meillä yli 4 vuotta.
Minua v*tuttaa taas tänään tuo ikäero, jos meille tulee lisää lapsia, ikäero nyt nuorimman ja tulevan on yli 3 vuotta. V*tuttaa kun muilla on nätti tasarivistö lapsia, ei huomattavaa ikäeroa toisiinsa.![]()
Typerä aihe olla kateellinen, mutta tänään ahdistaa kaikki muutkin asiat ja tuo oikein korostui. :kieh:
ei v*tuta, vaikka ikäeroa on 17 vuotta.