Millainen konsepti Kappahlilla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuntematon liike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja tuntematon liike:
Ja millaisilla sanoilla kuvailisit Kappahlia?

Pitääkö sun tehdä joku koulutehtävä aiheesta ja teetät sen meillä?

Ihan sama tuli mullekin mieleen.
Nyt ap vaan kipin kapin lähimpään liikkeeseen tutustumaan ja vaikka myyjiä haastattelemaan.

Mä en kans koskaan löydä Kappahlista mitään ittelle enkä lapselle, vaikka kohteliaasti lähes joka kauppareissulla senkin kaupan läpi kävelen :) Siellä on pienille pojille vaan sitä hämähäkki-pääkallo-linjaa, jaiks.

itse löydän sieltä jonkin verran paitoja ja alusvaatteita..mihellli ihan kivannäköisiä vaatteita!
alle 80cm tosi ihania ja värikkäitäkin vaatteita. ja kyllä mä meidän 2.5vlle tytöllekin sieltä löydän..totta,että osa on aika "aikuismaisia" mutta kyllä siellä kivojakin on.

Aikuisempia vaatteita kun muissa halpis ketjuissa.Ja ainoa paikka josta mä osaa ostaa vaatteita itelleni.
Ainoa paikka, josta löytyy meidän pienelle 10V.lle vaatteita. Ilmeisesti tuo, mistä muut sanoo, että liian aikuismaisia vaatteita, kun tuo ekaluokalaisen kokoinen 3. luokkalainen alkaa jo tarvita vähän teinimeininkiä vaatteisiinsa.

Mä taas en löydä H&Mltä tai Lindexiltä ikinä mitään, en näe edes mitään, mitä voisi tehdä mieli.

Ite oon ollu KappAhlissa toissa, mun mielesta siella on aika huono valikoima lapsille ja en itekaan kauheesti tykanny niista. Vauvoille oli kyl aika soposia pukuja joskus :- )

Itelle tosin oon loytany yhta sun toista, etenkin joulun aikaan kun on punasta ja mustaa ja pitsia ym :- )

Yhteistyössä