minkä merkkinen auto on unelma-autosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
laita sitten yyveetä kun on lottovoitto tilillä :attn:
mun oma auto ei sitten ole myytävänä B)

Tämä selevä!

Ja älä nyt vain sano, että sinullakin on Challengeri? :headwall: |O

*kade jos niin on*

mulla on jotain paljon parempaa B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ääh, seipis, me ollaan ny samoilla apajilla ja samoin rajoittein... ;)

Hmm, irtoaiskohan mulle autolainaa... :p

Juu, ihan selvästi ollaan tyrjätty itsemme samoihin jonoihin. :D

Täytyy vissiin vaan taas käydä HR&RS:ssa kuolaamassa. Ja ajella enempi sillä tutulla taksilla.. :D

Ääh, seipis, me ollaan ny samoilla apajilla ja samoin rajoittein... ;)

Hmm, irtoaiskohan mulle autolainaa... :p

Juu, ihan selvästi ollaan tyrjätty itsemme samoihin jonoihin. :D

Täytyy vissiin vaan taas käydä HR&RS:ssa kuolaamassa. Ja ajella enempi sillä tutulla taksilla.. :D

Mä oikeesti mietin nyt sitä lainanottoa. Jos prkl kerran elämässään repais ja maksais ittensä kipiäksi jostain mitä ei tarvi mutta vaan tahtoo niin pirusti?

Mä oikeesti mietin nyt sitä lainanottoa. Jos prkl kerran elämässään repais ja maksais ittensä kipiäksi jostain mitä ei tarvi mutta vaan tahtoo niin pirusti?

Samaa olen joskus harkinnut. Ja kun pitäisi pyöräkin saada.. KUKA SEN KAIKEN LAINAN MAKSAA?! :xmas:

Mutta jos vaikka sitten vielä vähän vanhempana, kun lapset ovat jo lentäneet pesästä?.. :headwall:

hevoinen olis kyllä hieno työmatkoihin, mutta taitaa olla ainoita mitä en osaa ajaa :whistle:

Minen aatellu ajaa, vaan enimmäkseen ratsastaa.
Ja työpaikasta johtuen kykenen "säilyttämään" sitä siellä työvuoron ajan :)

Isännän ajattelin kyllä opettaa ajamaan sitten, kun se kykenee kaiken pelkäämisen lisäksi keskittymään ajo-opetukseen :laugh:

Samaa olen joskus harkinnut. Ja kun pitäisi pyöräkin saada.. KUKA SEN KAIKEN LAINAN MAKSAA?! :xmas:

Mutta jos vaikka sitten vielä vähän vanhempana, kun lapset ovat jo lentäneet pesästä?.. :headwall:

Nii vanhana että delaa sit eikä ehdi ees nauttia siitä sitte ja lainaki jää jälkipolville :D

hevoinen olis kyllä hieno työmatkoihin, mutta taitaa olla ainoita mitä en osaa ajaa :whistle:

Nasan laitoksella - olikohan se Floridan Cape Canaveral vai se Houstonin paikka - sain kokeilla simulaattorilla kuuhun laskeutumista. En osannut. Avaruussukkulan hallinta oli myös kelvotonta.
Näitä olet varmaan jo kokeillut, joten ne taitavat olla sinulle lapsenleikkiä. Eli säästän hankalimman viimeiseksi. Kameli ei ainakaan minua tottele.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:

Minen aatellu ajaa, vaan enimmäkseen ratsastaa.
Ja työpaikasta johtuen kykenen "säilyttämään" sitä siellä työvuoron ajan :)

Isännän ajattelin kyllä opettaa ajamaan sitten, kun se kykenee kaiken pelkäämisen lisäksi keskittymään ajo-opetukseen :laugh:

juu, unohtu mainita tuo pelkääminen :D

Nii vanhana että delaa sit eikä ehdi ees nauttia siitä sitte ja lainaki jää jälkipolville :D

Ihan varteenotettava riski. Onneksi olemme mitä ilmeisemmin aika pitkäikäistä sukua. Tosin minun elintavoillani saatan olla siinäkin se poikkeus joka vahtistaa säännön.. :xmas:

Ihan varteenotettava riski. Onneksi olemme mitä ilmeisemmin aika pitkäikäistä sukua. Tosin minun elintavoillani saatan olla siinäkin se poikkeus joka vahtistaa säännön.. :xmas:

Ja mulle käy varmaan niin että jään asfalttikoneen alle matkalla sinne pankkiin autolainan ottoon. Lyhyt riemu.

Yhteistyössä