Edes kokeillut.. seksuaalisesti kylmä?
Tuli vain mieleen tuosta Cheryllistä että onkohan se yleistäkin?
Tuli vain mieleen tuosta Cheryllistä että onkohan se yleistäkin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:Valehtelee. Jokainen masturboi.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Epänormaalia... Mun mielestä seksuaalisen nautinnon perusta on itsetyydytys. Miten voi parisuhteessa ja/ tai yhdynnässä kertoa toiselle mistä tykkää ja miten pitää toimia, jos ei tiedä sitä itsekään?
Tai sitten valehtelle...
Alkuperäinen kirjoittaja Ehjä:Kaikki ei vaan ole niin seksuaalisia...
Mulla sama tilanne kuin Cheryllillä, ei ole tarvetta enkä ole harrastanut ikinä ja seksiä saa riittävästi. Ja kun en ole ollut parisuhteessa, satunnaishyppelyitä en juuri ole harrastanut. Eikä ole silti paineita ollut. ;-)
Ja kyllä, meillä on loistava parisuhde mieheni kanssa ja hienoa seksiä. Ei tarvetta omaan räpläilyyn.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Epänormaalia... Mun mielestä seksuaalisen nautinnon perusta on itsetyydytys. Miten voi parisuhteessa ja/ tai yhdynnässä kertoa toiselle mistä tykkää ja miten pitää toimia, jos ei tiedä sitä itsekään?
Tai sitten valehtelle...
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:siis tiedätkö sä kaikien tuttujes masturboimisjutut. mulle ei tule mitää mielikuvaa, koska enhän mä tiedä kuka sitä on tehnyt ja kuka ei, kun ei siitä mitään leimaa otsaan ilmeisesti jää
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Ehjä:Kaikki ei vaan ole niin seksuaalisia...
Mulla sama tilanne kuin Cheryllillä, ei ole tarvetta enkä ole harrastanut ikinä ja seksiä saa riittävästi. Ja kun en ole ollut parisuhteessa, satunnaishyppelyitä en juuri ole harrastanut. Eikä ole silti paineita ollut. ;-)
Ja kyllä, meillä on loistava parisuhde mieheni kanssa ja hienoa seksiä. Ei tarvetta omaan räpläilyyn.
eipäs, kun olet epänormaali ja sä et tiedä seksistä mitään. nyt vaan itteäs räpläilee héti nii tiijät mistä tykkäät.
terveisin palstan tohtorit philit
Alkuperäinen kirjoittaja Ziggy:Päällimmäinen ajatus on se, että henkilö on uskonnollinen (esim, jehovien kesken itsesaastutus on kielletty) tai henkilöllä on jotain traumoja ja estoja.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Ziggy:Päällimmäinen ajatus on se, että henkilö on uskonnollinen (esim, jehovien kesken itsesaastutus on kielletty) tai henkilöllä on jotain traumoja ja estoja.
![]()
![]()
Joo noistahan se johtuukin just.
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Mä tunnen yhen sellasen![]()
Se nousee ihan takajaloilleen jos siitä ees puhuu ja alkaa huutamaan että v*ttu se ei oo normaalia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ehjä:Kaikki ei vaan ole niin seksuaalisia...
Alkuperäinen kirjoittaja Ziggy:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Mä tunnen yhen sellasen![]()
Se nousee ihan takajaloilleen jos siitä ees puhuu ja alkaa huutamaan että v*ttu se ei oo normaalia![]()
Tämä reaktio kertoo jo paljon ihmisestä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Ziggy:Päällimmäinen ajatus on se, että henkilö on uskonnollinen (esim, jehovien kesken itsesaastutus on kielletty) tai henkilöllä on jotain traumoja ja estoja.
![]()
![]()
Joo noistahan se johtuukin just.