Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Onko minut ruodittu? :x
Alkuperäinen kirjoittaja hongankolistaja:Entäs minä sitte?
Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:LisaMarie: kaunis tummahiuksinen nuori nainen jolla korkeintaan kaksi lasta. Hienostunut koti, roskapussiakaan ei lähde viemään ilman meikkiä. Ulkonäkö pitää olla tiptop mutta ei kuitenkaan ole diiva. Mukava, rempseä nainen. Kuuntelee elvistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Että te kuiteskaan minusta mitään tiedä![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja hongankolistaja:Entäs minä sitte?
No sä olet tietysti ihan kamalan pitkä. Mies on suo vyötäröön asti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Että te kuiteskaan minusta mitään tiedä![]()
![]()
![]()
Ei tiedetäkkään, mutta arvata voidaan aina ja mielikuva luoda![]()
Sie olet kukkamekossa tanssiva iloinen ihminen, lavatanseihin et kyllä sovi, mutta elämä muuten on yhtä humppaa.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Onko minut ruodittu? :x
Piitu Piparista tulee mieleen pipareita rakastava kotihiiri![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Siis mitä? Eikö mua oo vielä ruodittu? Hopi hopi!
Olet iloinen, vaaleat kiharat hiukset ja tykkäät tällätä kotia hienoksi. Mistä johtuu, että kuvittelen sinut usein istumassa päiväkahvilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mahtaakohan musta tulla muuta kuin että olen vielä toistaiseksi raskaana :saint: B)
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mahtaakohan musta tulla muuta kuin että olen vielä toistaiseksi raskaana :saint: B)
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mahtaakohan musta tulla muuta kuin että olen vielä toistaiseksi raskaana :saint: B)
sinä oot noin 165cm ja sulla on tummat lyhyehköt hiukset, tykkäät ruskeista vaatteista. sinä olet se joka pitää kodin järjestyksessä =)
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa::wave: kiinnostaa kans jos joku keksis jotain nutturapäisen vanhan muorin tilalle.
*ei se luuta vieläkään nouse ilmaan prkle*
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa::wave: kiinnostaa kans jos joku keksis jotain nutturapäisen vanhan muorin tilalle.
*ei se luuta vieläkään nouse ilmaan prkle*
sää oot nuorekas, ja tykkäät käyttää nuorekkaita vaatteita, tummia ja valkoisia, sulla on vaaleat hiukset, laineikkaat. tykkäät maustetuista ruuasta =)
Alkuperäinen kirjoittaja sweet baby J:Mulla tulee Turkilmaksesta mieleen semmonen moottoriturpa joka kompastelee joka paikassa. Ja tykkää että on siistiä mutta ei nauti siivoamisesta, eikä hirveenä ruuanlaitostakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mahtaakohan musta tulla muuta kuin että olen vielä toistaiseksi raskaana :saint: B)
sinä oot noin 165cm ja sulla on tummat lyhyehköt hiukset, tykkäät ruskeista vaatteista. sinä olet se joka pitää kodin järjestyksessä =)
Alkuperäinen kirjoittaja sweet baby J:sori..![]()