Millainen mielikuva tulee ihmisestä, joka ei KOSKAAN ole masturboinut?

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja Ziggy:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Mä tunnen yhen sellasen :D
Se nousee ihan takajaloilleen jos siitä ees puhuu ja alkaa huutamaan että v*ttu se ei oo normaalia :whistle:

Tämä reaktio kertoo jo paljon ihmisestä. :)

No se nyt on muutenki aika jyrkkä sen mielipiteiden kanssa, esim lasten kanssa se ei voi olla samassa huoneessa ku sitä alkaa ahdistaa, kaikki lapset joutas lahtiin jne...

Juuri tätä ajattelinkin. Vahvistit käsitystä. Aikapaljon varmasti käsittelemättömiä juttuja itsensä kanssa.

Voin kertoa kyseisestä neidosta sellaisen asian että vaikka ollut pitkässä parisuhteessa niin yhdyntää ei ole kuin pari kertaa pystynyt harrastamaan. Uskotte tai ette mutta tiedän tämän asian ja jos ihmisellä on noin vaikeita solmuja seksin suhteen ettei itseäkään halua koskea niin surullistahan se on.
Mitään hyväksikäyttöä tms. ei ole ollut että älkää sitä luulko.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Päällimmäinen ajatus on se, että henkilö on uskonnollinen (esim, jehovien kesken itsesaastutus on kielletty) tai henkilöllä on jotain traumoja ja estoja.

:laugh: :laugh: :laugh:

Joo noistahan se johtuukin just.

Hetken kesti ennenkuin tajusin....sinähän tunnustat uskontoa.

En tiedä mitä tajusit..? :p

Mutta onhan se hassua jos ei ole KOSKAAN edes kokeillu masturbointia onnistuessa tai ei...

no minä en ole koskaan.
joskus nykyisen suhteeni alkuaikoina yritin,kun mieheni koki sen katselun "kivaksi", mutta koska se ei musta tuntunut oikeen miltään, niin se jäi.
sinkkuna nuorempana en myöskään kokenut tarvetta/kiinnostusta itseni räpläilyyn - mulla oli senverta onnea, että aina löytyi joku onneton jamppa jonka kanssa pääsi hommailemaan jos huvitti.
mä olen siis ihan mielelläni epänormaali ja lapsuuden traumainen ja estoinen ihminen. :xmas:

Päällimmäinen ajatus on se, että henkilö on uskonnollinen (esim, jehovien kesken itsesaastutus on kielletty) tai henkilöllä on jotain traumoja ja estoja.

Mutta onhan se hassua jos ei ole KOSKAAN edes kokeillu masturbointia onnistuessa tai ei...

Epäilen, että olet jehovantodistaja. :O

Alkuperäinen kirjoittaja ziggy:

Ai semmoiseks mua epäilet? :) :xmas:

No voin kertoa, että en ole semmoinen.

murrosiässä tuli joskus kokeiltua jotain masturboinnin tapaista muutaman kerran. ei ole sen jälkeen ollu tarvetta. hyvin on miehet pitäneet mua tyytyväisenä. jos ois pitkään sinkkuna, niin kait sitä pitäs hankkia joku vekotin ja silleen. mutta ei minusta ole ihan normaalia parisuhteessa marturboida, kummankaan osapuolen.

Alkuperäinen kirjoittaja harmailen:
murrosiässä tuli joskus kokeiltua jotain masturboinnin tapaista muutaman kerran. ei ole sen jälkeen ollu tarvetta. hyvin on miehet pitäneet mua tyytyväisenä. jos ois pitkään sinkkuna, niin kait sitä pitäs hankkia joku vekotin ja silleen. mutta ei minusta ole ihan normaalia parisuhteessa marturboida, kummankaan osapuolen.

Perustele ajatuksesi. Miksei ole sinusta normaalia?

Hyppään soppaan. Mun mielestä seksi on KAHDEN IHMISEN VÄLINEN asia, sooloseksi on musta vähän kuin vieraissa käymistä. Ei halua sitä oman puolisonsa kanssa tai ei saa riittävästi tai muuten ei tyydytä. Toisen laiminlyömistä.

Seksistä pitää puhua partnerinsa kanssa avoimesti, ei niin, että jos ei seksi tyydytä, käy kädellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Impi Umpilempi:

Hyppään soppaan. Mun mielestä seksi on KAHDEN IHMISEN VÄLINEN asia, sooloseksi on musta vähän kuin vieraissa käymistä. Ei halua sitä oman puolisonsa kanssa tai ei saa riittävästi tai muuten ei tyydytä. Toisen laiminlyömistä.

Seksistä pitää puhua partnerinsa kanssa avoimesti, ei niin, että jos ei seksi tyydytä, käy kädellä.

Mutta entä jos kumppanien halut eivät mene ristiin? Toinen haluaisi 4kertaa viikko, toinen on tyytyväinen kerta viikkoon?

Jess! Arvasin oikein!

Ziggy sai kyllä hetkeksi epäilemään ihmistuntemustani, mutta eikö mitä. Fanitan PipariSuuta edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:

Jess! Arvasin oikein!

Ziggy sai kyllä hetkeksi epäilemään ihmistuntemustani, mutta eikö mitä. Fanitan PipariSuuta edelleen.

Ai ihanaa mua fanitetaankin =)

Siis vai ei ole normaalia masturboida parisuhteessa :D? huhhuh.. veikkaan että ainakin 90% tekee sitä joskus parisuhteessakin.

Toisekseen, mielikuva ihmisestä, joka ei ole masturboinut.. niin se on hyvin outoa, koska omiin sukupuolielimiin tutustuminen/masturbointi ennen seksielämää kuuluu kehitykseen ja sitä suositellaankin.. tulee estoinen/seksuaalisesti hukassa oleva ihminen mieleen.

Yhteistyössä