Millainen on huora?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa, mutta onhan se silti hieman kyseenalaista ilmoittaa etsivänsä kumppanikseen huoraa. Jos mun tartti etsii kumppania, yrittäisin kyllä etsiä mahollisimman tasokasta ja kunnioitettavaa miestä.:) Silloin en tulisi itsekään varmaan hänen taholtaan huoritelluksi.

Ei vielä "etsintävaiheessa" kannata sanoa huoraa etsivänsä. Vasta vähän myöhemmin tulee se eka kerta, kun sen voi sanoa.

Ei vielä "etsintävaiheessa" kannata sanoa huoraa etsivänsä. Vasta vähän myöhemmin tulee se eka kerta, kun sen voi sanoa.

Minä en sanoisi miehelle tuolleen, koska en haluaisi mitään prostituoitua tai mitään sinne viittaavaakaan.

Hävettäisi sanoa miestä huoraksi... Mitä se kertoisi minusta? En minä ainakaan halua olla ihminen, joka on huoran kanssa tai huorittelee.

Mistäs luulet löytyvän niin hisslukan miehen joka lakaisi sinulle huoraksi? Kyllä minä ainakin jos sinunlaiseen tutustuisin alkaisin pitämään sinua huorana ihan vaan sen takia kun sanoisit minua huoraksi, jäisit henkisesti alakynteen pahasti ja alistaisin sinut hiljaiseksi.

Kuinkahan monesti olen nähnyt saman uhon mutta se on sitten päätynyt itkuun myöhemmin vinkujan osalta. :D Voithan uskotella mitä haluat itsellesi. Sinulla ei riittäisi henkinen vahvuus kanssani kilpailemaan kumpöi huorittelee.

Mutta et kai sinä ylpeile sillä, että sinun henkinen vahvuutesi riittää huorittelemaan? Eikö tuollainen ominaisuus tuota lähinnä pelkkää häpeää?

Kuinkahan monesti olen nähnyt saman uhon mutta se on sitten päätynyt itkuun myöhemmin vinkujan osalta. :D Voithan uskotella mitä haluat itsellesi. Sinulla ei riittäisi henkinen vahvuus kanssani kilpailemaan kumpöi huorittelee.

Hauskaa että oikeasti pienissä PIIPin aivoissasi kuvittelet päihittäväsi MINUT. Herttaista, kertakaikkiaan. Ihan tässä sydän sulaa kun PIIP piipittää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hauskaa että oikeasti pienissä PIIPin aivoissasi kuvittelet päihittäväsi MINUT. Herttaista, kertakaikkiaan. Ihan tässä sydän sulaa kun PIIP piipittää.

Niin, ajattele ihan oikeasti tiedän päihittäväni sinut henkisesti tasapainottelussa ja voisin kasvattaa sinut omaan valtaani henkisesti jos olisimme suhteessa, sinun lääkekokeilusi ja huumesotkusi tuskin ovat sinua ainakaan saanut kovin vahvaksi henkisesti ja vastaamaan haasteisiin jota voisin sinulle luoda joka hetki. :D

Minä en nyt tajua tuota Lunaticin logiikkaa ollenkaan. Siis hänen mukaansa huora myy itseään ja antaa vain rahasta, mutta miehet on joka tapauksessa huoria? Siis mitä se huora miesten tapauksessa tarkoittaa, jos nämä määritelmät eivät täytykään? Yhtä hyvinhän voisi sanoa vaikka anopista, koirasta tai vaikka kassatädistä sanaa huora, jos ei se kuitenkaan tarkoita mitään, mitä normaalisti huora-sana tarkoittaa. Eihän tuossa ole kyse muusta kuin järjettömästä yleistyksestä ja lapsellisesta uhoamisesta.