Millainen on kiltti esimies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pompii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hmmmm, kiltti vois olla semmonen empaattinen. mutta ainahan esimies on hankalassa asemassa, ku pitää olla sekä työntekijän että työnantajan puolella. itse odotan esimieheltä asiallista käytöstä, empatiaa jos on tarpeen ja tukea vaikeissa työtilanteissa.

Kiltteys ei minusta ole esimiehessä välttämättä se tärkein ja tavoiteltavin piirre. Minusta tärkeintä on se johtaminen tai asioiden hallitseminen jämäkästi. Mutta ei nyt tietenkään pidä ilkeäkään olla.

Mutta kun minä en koe olevani erityisemmin kiltti, minä olen sivistynyt hlö joka osaa puhua asiat halki eikä korota ääntään tai huuda. tämän pohjalta kait kiltteys minussa on...

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Kiltteys ei minusta ole esimiehessä välttämättä se tärkein ja tavoiteltavin piirre. Minusta tärkeintä on se johtaminen tai asioiden hallitseminen jämäkästi. Mutta ei nyt tietenkään pidä ilkeäkään olla.

Veit sanat suustani. Hyvin pitkalti olen samaa mielta :)

Alkuperäinen kirjoittaja pompii:
Mutta kun minä en koe olevani erityisemmin kiltti, minä olen sivistynyt hlö joka osaa puhua asiat halki eikä korota ääntään tai huuda. tämän pohjalta kait kiltteys minussa on...

Niin, ehkä hän ei keksinyt muuta sanaa. Vähän sama minusta, kun sanotaan vauvasta, että onpa kiltti vauva. Niinkuin vauva nyt osaisi olla sen enempää kiltti kuin ilkeäkään. Mutta en verrannut sinua vauvaan :D Itse koitan olla esimiehenä jämpti, mutta en ole aina esimiehen roolissa, joten välillä se on vaikeaa muistaa, että tänään olen "pomo", mutta huomenna saatankin olla se alainen ja eilinen alainen onkin tänään pomo.