millainen on naisellinen nainen (huutonaurua )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuo ovat Laasasen mielipiteitä, ehkä hän viihtyisi tuollaisen naisen kanssa. Vai miehet pitävät että nainen ilmehtii heille kuten vauvalle :D Onneksi astrolabe ei ole Laasasen naisellisen määritelmän mukainen.

Nämä alla olevat taas ovat hyviä ohjeita kaikille.
Vältä seuraavia piirteitä:

Älä käytä vulgaaria kieltä
Älä raavi itseäsi julkisella paikalla
Älä puhu sopimattomista aiheista
Älä ole koskaan epäkohtelias
Älä koskaa ole nenäkäs tai hermostunut

Eikä... En jaksanut lukea kovin pitkälle, kiehuttaisi vaan turhaan. Onko tuo äijä vaan koko valtakunnan virallinen PROVO? Ei tuo VOI olla tosissaan?

"Ihmisillä on paljon vääriä käsityksiä"

Ja Laasasen käsitykset ovat tietenkin Oikeita?

No joo, mutta tuon on kyllä pakko olla kirjoitettu huumorilla.

Eikä... En jaksanut lukea kovin pitkälle, kiehuttaisi vaan turhaan. Onko tuo äijä vaan koko valtakunnan virallinen PROVO? Ei tuo VOI olla tosissaan?

"Ihmisillä on paljon vääriä käsityksiä"

Ja Laasasen käsitykset ovat tietenkin Oikeita?

No joo, mutta tuon on kyllä pakko olla kirjoitettu huumorilla.

no se tässä pelottavaa onkin, et tuo oikeesti taitaa olla tosissaan.. :whistle:

Miehekkyyden ydin on puolestaan enemmän siinä vaikeammin opeteltavassa piirteessä, että olet vahva voittaja.

Jos naiselle laitetaan tuollainen lista, niin eihän miestäkään voi typistää noin. Laasanen itse määrittelee maskuliinisuuden Millainen on miehekäs mies? — Henry Laasanen

"Miehekkyyteen kuuluvat kovuus, aggressiivisuus ja ilmeettömyys ovat miltei universaaleja ominaisuuksia miehillä eri yhteiskunnissa, joilla ei välttämättä ole juuri mitään muuta yhteistä." Minusta nuo eivät ole kovin tavoiteltavia ominaisuuksia,naisten listallakin on paljon huonoja ominaisuuksia.

Olenko sitten sukupuolishoppailija, jos noukin noista molemmista hyvät piirteet Enkä pyri äärimmäiseen miehekkyyteen. Laasasen mukaan tosin miehekkyyden korostaminen nostaisi markkina-arvoani :p

Nämä alla olevat taas ovat hyviä ohjeita kaikille;
Älä käytä vulgaaria kieltä
Älä raavi itseäsi julkisella paikalla
Älä puhu sopimattomista aiheista
Älä ole koskaan epäkohtelias
Älä koskaa ole nenäkäs tai hermostunut.

ei minusta. Kirkkoon eivät sovi, mutta en luottaisi ihmiseen joka ei koskaan toimisi noin, pidempään tarkasteltunakaan. On siinä silloin muutakin vilppiä...

Jos naiselle laitetaan tuollainen lista, niin eihän miestäkään voi typistää noin. Laasanen itse määrittelee maskuliinisuuden Millainen on miehekäs mies? — Henry Laasanen

"Miehekkyyteen kuuluvat kovuus, aggressiivisuus ja ilmeettömyys ovat miltei universaaleja ominaisuuksia miehillä eri yhteiskunnissa, joilla ei välttämättä ole juuri mitään muuta yhteistä." Minusta nuo eivät ole kovin tavoiteltavia ominaisuuksia,naisten listallakin on paljon huonoja ominaisuuksia.

Olenko sitten sukupuolishoppailija, jos noukin noista molemmista hyvät piirteet Enkä pyri äärimmäiseen miehekkyyteen. Laasasen mukaan tosin miehekkyyden korostaminen nostaisi markkina-arvoani :p

Tietysti nostaisi. Nainen haluaa kiltin miehen vain kotiapulaiseksi ja elättäjäksi. Seksiin nainen haluaa ylimielisen rentun.

no millanen sitten on, tänne vastanneiden mielestä.
ja ihan turha sitte väittää että mä allekirjottasin tuon vajakin tekstejä vaikka noin kysynkin.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28161758:
no millanen sitten on, tänne vastanneiden mielestä.
ja ihan turha sitte väittää että mä allekijottasin tuon vajakin tekstejä vaikka noin kysynkin.
sillä ei kasva parta, pillukarvat tai kainalokarvat saati säärikarvat, hihittelee ja myötäilee kiltisti, käyttää naisten vaatteita, pitsialusvaatteita, sukkahousua. meikkaa, käy kampaajalla, huolehtii muutnekin ulkonäöstään. noin äkkiä ja lyhyesti.

Tää oli paras:

"Miehelle puhuessa voit pehmentää ääntäsi ja käyttää samanlaisia ilmeitä kuin vauvalle puhuessasi - miehet pitävät siitä."

:laugh:

Mä en tiedä, miten muut ilmeilevät vauvalleen, mutta mun vauva tykkää sellasista mielipuolisista ilmeistä ja kielen näyttelystä, täytyykin kokeilla illalla mitä mies tykkää, kun alan keskustelemaan sen kanssa näiden ilmeiden kera.

Yhteistyössä