Millainen on oikeasti hankala mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännänäärellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännänäärellä

Vieras
Niin, kertokaapa, millainen on hankala mies? Onko sinulla, tai onko ollut, suhde hankalan miehen kanssa? Millaisia luonteenpiirteitä, tapoja yms hänellä on? Voiko sellaisen kanssa elää ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta? Oletko katsonut vierestä kun jollakulla on vaikeaa hankalan miehen kanssa? Vai onko kaikki miehet hankalia... :D

Miehen veli on hankala. Luulee olevansa muita parempi, piilottaa rehentelyllä epävarmuutta, on kateellinen, katkera, katkoo välejä sisaruksiinsa, äitiinsä, isäänsä. Holtitonta lisääntymistä, suhteessa ihan pimeän naisen kanssa. Ongelmana luultavasti joku persoonallisuusvika, on lapsesta lähtien ollut tunnekylmä. Mueheni oli lapsena kotonaan kiusattu ja myös koulussa ja tämä veli tekee vielä nykyisinkin kaikkensa nolatakseen hänet tilaisuuden tullen. Tai tekisi jos olisimme väleissä.

Todella hankala...hmmm. Kai se sama hankaluus olisi hankalaa miehessä ja naisessa jos niin aatellaan....mutta että toki joku persoonallisuushäiriö, joka saa ihmisen pistämään ihmissuhteensa solmuun. Luultavasti se olisi hankalaa myös itse häiriöstä kärsivälle.

Sanna ei osaa nimetä ketään paikkakuntalaista, kenen jäljiltä kapine voisi olla.

Tämä ei ole kuitenkaan ensimmäinen kerta, kun erikoinen löydös Urjalasta hämmentää asukkaita.

Mustasukkainen, jolla on huono itseluottamus ja huono perhetausta. Mustasukkaisuus pahenee iän myötä. Seurauksena sairaalloista vahtimista, henkistä väkivaltaa, alistamista. Kunpa pääsisin tästä pois, mutta kun olen taloudellisessa loukussa ja pelkään menettäväni lapset.

Muita hankalia on vastuutakantamattomat ja itsekkäät, jotka ei anna parisuhteelle ja perheelle sitä mikä siihen kuuluisi, vaan jättävät asiat vaimon vastuulle. Ja tietenkin juopot ja narkkarit.

Hankalia luonteita voi olla monenlaisia. Mustasukkaisuuden vastakohtakin on hankala. Ei kiinnitä kumppaniin mitään huomiota. Ei tahdo halauksia, puhumattakaan seksistä. Käyttää alkoholia päivittäin ja tiuskii, koska verensokerit heittelevät. Keksii aina jonkin tekosyyn, ettei tarvisisi koskettaa. Ulkonäöstä huolehtiminen ei kiinnosta, vaikka puoliso on huoliteltu. Ei tee mitään kotitöitä, vaan odottaa kaiken valmiina. Jos tulee sanomista, toteaa olevansa vain oma itsensä. Taloudellisista syistä tässäkin vielä roikutaan. Asunto on minun, mutta työttömäksi jäätyäni koko työmarkkinatuki menisi vastikkeeseen.
Surulliseksi vetää, vaikka yritän aloittaa päiväni positiivisena, tuntuu että aina jossain vaiheessa tulee kylmä suihku niskaan.
Jos yritän lähestyä, mies toteaa yleensä, että minun on sitten parasta etsiä toinen mies itselleni. Taidan ruveta pitämään silmäni auki ja yritän uskoa, että ansaitsen parempaa. Olisi ihanaa tuntea olevansa haluttu. Toisen puheet ovat suuret, mutta käytännössä eivät toteudu.

Yhteistyössä