Millainen päivä teillä on ollut tänään ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Miulla on ollut ihan hyvä, mukava päivä. :)
Töissä oli ihan kiva päivä, meni aika nopeasti eikä työ tuntunut kovin raskaalta.
Kaunis ilma, pikkupakkanen ja aurinko paistoi.
Mie kävelin alkoon ja kauppaan, oli niin raikas ja ihana ilma kävellä.
Mie oon niin onnellinen ja hyvällä tuulella tänään. :) :heart:

Jotakin huonoa tänään, sain silmänpohjakuvauksen tulokset ja oikeassa silmässä
näkyi lievä muutos silmässä diabeteksen takia, mutta jotain hyvää siinäkin että on lievä
eikä juuru nyt vaadi mitään toimenpiteitä eikä ole vakava ja vasemassa silmässä ei ollut
mitään muutoksia.
Pikkuisen polttelee olkapäätä, mutta eipä ruo vaivaa pahasti, pitää kai kohta ottaa
särkylääkettä, ennen nukkumaanmenoa.

Ihan jees kotona ollessa, mutta olis voinut olla paljon tapahtumarikkaampi ja kivempi. :)
Tänään on pitänyt lueskella kokeisiin ja oon kokenut huonoa omatuntoa silloin, kun istun tässä koneella kuten just nyt... Stressaavaa.

[QUOTE="vieras";26015546]Ihan jees kotona ollessa, mutta olis voinut olla paljon tapahtumarikkaampi ja kivempi. :)
Tänään on pitänyt lueskella kokeisiin ja oon kokenut huonoa omatuntoa silloin, kun istun tässä koneella kuten just nyt... Stressaavaa.[/QUOTE]

Mukavaa, että on ollut ihan hyvä päivä, joskus pitää ottaa rennommin ilman huonoa omatuntoa, älä tressaa. :)

[QUOTE="äiti";26015548]Hyvä päivä. Siivosin ja nyt lähes koko talo ok. Ikkunat pesty ja verhot vaihdettu.
Leivoin sämpylöitä.[/QUOTE]

Sie oot saanu paljon aikaan tänään. :)

Aika löysä. Ompelin kaksi paitaa ja yhden mekon viittä vaille valmiiksi, mun iho on pipi niin paljoa tässä ei ole muuta tehnyt kuin hoitanut sitä.

No oothan saanu jotain aikaseksi. :)
Miksi siun iho on kipiä ? Oliko siulla ihosairaus, psori ? :(
Toivottavasti ei ole huomenna niin kipiä. :hug:

No oothan saanu jotain aikaseksi. :)
Miksi siun iho on kipiä ? Oliko siulla ihosairaus, psori ? :(
Toivottavasti ei ole huomenna niin kipiä. :hug:

Atoopikko ja nyt pahentunut kun taitaa olla lääkitys vinksallaan vaikka se oli pitkään ok. Tulee heti kamalks kun menee "plussan" puolelle...

[QUOTE="kahden äiti";26015608]Talo siivottu putipuhtaaksi, pääsin yksin kaupoille miehen vahtiessa lapset (=luksusta), pesin pyykkiä ja tiskiä.[/QUOTE]

:) Täällähän on paljon aikaasaavia immeisiä.

Pyöräily, "asiointi", pyöräily, kauppa, pyöräily, sali, uinti, pyöräily, kauppa, pyöräily, pyykkien pesua, ruoanlaittoa, pelaamista... Pari asiaa vaivaa, muuten hyvä vointi.

No töissä tuli reippaasti, mutta tiskin alta turpiin. Ottaa päähän, tuosta saa tosi likaisen olotilan.

Mutta, ihania kollegoita tuon päälle, lapset reippaat & miehen kanssa tehtiin ruokaa yhdessä nyt illalla, joten pitäkööt tunkkinsa mokomat öllöt duuniympyröissä :)

Ihmeen hyvä päivä täälläkin. Olin yliopistolla viitisen tuntia, kotona siivoilin. Exä tuli käymään ja oltiin yhessä exän ja pojan kanssa. Olen alotellut karppausta (oikeastaan siks kun leivän syönnistä tulee kauheat vatsaväänteet vaikka muutaman kilon pudotus ennen kesää ei olekaan pahitteeksi). Ei ole tullut sortumisia tai mielitekoja (tässä kahen päivän aikana :)). Sekin piristää. paljon hommaa lähinnä opiskeluiden suhteen mut kerrankin motivaatio korkealla ja hyvä vire. :)

Atoopikko ja nyt pahentunut kun taitaa olla lääkitys vinksallaan vaikka se oli pitkään ok. Tulee heti kamalks kun menee "plussan" puolelle...

Ok, muistelinkin että jokin ihosairaus siulla oli, mutta en muistanut mikä, ikävä sairaus. Voimia paljon, ikävää että pahentuu, toivottavasti löytyy sopiva / toimiva
lääkitys. :hug:

[QUOTE="noo";26015627]Pyöräily, "asiointi", pyöräily, kauppa, pyöräily, sali, uinti, pyöräily, kauppa, pyöräily, pyykkien pesua, ruoanlaittoa, pelaamista... Pari asiaa vaivaa, muuten hyvä vointi.[/QUOTE]

Oho, onhan tuossa tullu tehtyä :)
Kiva että on ollu muuten ok päivä, vaikka ei täydellinen. :hug:

[QUOTE="Neo";26015643]No töissä tuli reippaasti, mutta tiskin alta turpiin. Ottaa päähän, tuosta saa tosi likaisen olotilan.

Mutta, ihania kollegoita tuon päälle, lapset reippaat & miehen kanssa tehtiin ruokaa yhdessä nyt illalla, joten pitäkööt tunkkinsa mokomat öllöt duuniympyröissä :)[/QUOTE]
No voi että, onpa siulla ollut töissä huono päivä. :hug:
Kiva että muuten on kiva päivä, ihanat työtoverit on kyllä hyvä asia, ei muuten jaksa, perhe varmasti tuo hymyn huulille ja paremman olon. :)

Ihmeen hyvä päivä täälläkin. Olin yliopistolla viitisen tuntia, kotona siivoilin. Exä tuli käymään ja oltiin yhessä exän ja pojan kanssa. Olen alotellut karppausta (oikeastaan siks kun leivän syönnistä tulee kauheat vatsaväänteet vaikka muutaman kilon pudotus ennen kesää ei olekaan pahitteeksi). Ei ole tullut sortumisia tai mielitekoja (tässä kahen päivän aikana :)). Sekin piristää. paljon hommaa lähinnä opiskeluiden suhteen mut kerrankin motivaatio korkealla ja hyvä vire. :)

Kuulostaakin mukavalta päivältä :)
Ehkä leipää kannattaa ainakin vähentää, jos aiheuttaa vatsanväänteitä.
Äh, mie sorruin eilen Pandan lakumixiin, oli vaan liian hyviä pitkästä aikaa. :ashamed:

Minun päiväni on ollut ihan peruskuraa.

Töissä v*tutti aika moni asia, toisaalta moni ei. Tulevaa pitäisi suunnitella, mutta nykyistä ei pysty muuttamaan tarpeeksi mieleisekseen.

Kaupassa ilahduin positiivisesti, kun laarissa olikin munia. Lapsi lähti hoidosta kotiin ilman kiukkua. Esikoinen leipoi marjapiirakkaa, ja lämmitti saunankin. Se on aika ihana. Itse olen hoitanut pari työjuttua vielä illalla, huomenna on toivottavasti kevyt työpäivä.

Mulla taasen miinuksella alkaa käsistä lähtemään nahka ja kädet muuttuu "mummon käsiksi". Ostin apteekista omatoimisesti A-vitamiini-voidetta ja se auttanut paremmin kun mikään muu apteekkarien ehdottama.

Minun päiväni on ollut ihan peruskuraa.

Töissä v*tutti aika moni asia, toisaalta moni ei. Tulevaa pitäisi suunnitella, mutta nykyistä ei pysty muuttamaan tarpeeksi mieleisekseen.

Kaupassa ilahduin positiivisesti, kun laarissa olikin munia. Lapsi lähti hoidosta kotiin ilman kiukkua. Esikoinen leipoi marjapiirakkaa, ja lämmitti saunankin. Se on aika ihana. Itse olen hoitanut pari työjuttua vielä illalla, huomenna on toivottavasti kevyt työpäivä.

Hö, harmi että on tuolasia huonoja päiviä, töissä, toivottovasti on myös tosi mukaviakin
päiviä. :hug:
Hyvä että tästä päivästä löytyy hyvääkin, nams marjapiirakka :p

[QUOTE="noo";26015797]Kiitos halista! :)[/QUOTE]

Ole hyvä, kiva jos auttoi. :)

Eilinen oli niin totaalihirveä päivä, että tämä päivä tuntui ihan leikinteolta, vaikka meitä on kolme neljästä kipeänäkin. Pienin on reippaanlaisessa kuumeessa, mulla ja miehellä menee paremmin, esikoinen on terve ja mummolassa, suurkiitos mummo!

Olisi ollut kiva ulkoilupäiväkin, mutta toisen kerran sitten, olen tehnyt vain pakolliset työt ja muuten on otettu lunkisti. Panadolia vaan kaikille tasapuolisesti, niin kyllä tästä noustaan. :)

Yhteistyössä