Millainen teidän sisustus on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omanlaisensa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Omanlaisensa

Vieras
Onko se sitä valkoista,mitä nyt pursuaa joka kolosta?
Vai sellasta perus tavallista?
Onko vanhaa/rempattavaa?

Meillä on silleen ehkä romuromantiikkaa/maalaistyylistä,mutta ei mitään valkosta. Rempattavaakin olis,mutta ei nyt varaa ole muuta kuin maaliin:/

Onneks osaan itse värkätä juttuja,jos vaan taas jaksaisin.

Seinissä on valkoista ja lipasot, TV-taso ym. on valkoiset mutta niissäkin tammenvärinen kansilevy. Ruokapöytä ja sängynpää sekä yöpöydät on valkoisia. Ruskeeta meillä on paljon, olohuoneen pääväritys. Keittiö on graffitinharmaata ja valkoista.

Maalaisromantiikka ei ole mun juttu eikä mikään kiiltävä musta, alumiini ym.

Joka seinällä vähän eriväristä tapettia, keskitummaa puuta lattiat.

Sekoitettu vähän uutta, vähän vanhaa ja ihan kaikkea siltä väliltä. "jutut" on lähinnä seinissä ja huonekaluja väljästi, jotta siivoaminen on helppoa.

Joku vieras on joskus kysynyt onko käytetty sisustussuunnittelijaa ja toinen luonnehtinut kodikkaaksi. Itse ollaan räpelletty ja vähän pitäs vielä räpeltää. Montaa vuotta tässä ei enää asuta, joten hirmu urakoihin ei lähdetä.

Sisustun on tällä hetkellä vähän räjähtänyt. Ei mattoja lattiassa, tavaroita joka puolella kasoihin lajiteltuna, ei verhoja ikkunoissa, huonekalut peiittyy tavaroista. Sen siitä saa kun väsää muuttoo.

Paljon valkoista, niinkuin on aina ollut. Valkoisen kaverina on milloin mitäkin, nyt keittiössä/olkkarissa valkoista, mustaa ja harmaata. Tykkään luonnonläheisistä materiaaleista yhdistettynä pikkuisen kiiltävään; kristallit, lasi, hopea on mieleen, harakka kun oon.

maalaisromanttisesta en kovin välitä, tykkään pelkistetymmästä sisustuksesta.

Sellaista, että kaikki huonekalut sointuu toisiinsa. Valkoista on kaksi lipastoa, mutta ne on vasta pohjamaalattu. Lastenhuoneeseen kun tulevat, voi niiden väri olla vielä mikä vain. Mutta varmaankin pastelliset, aion maalata kaikki lasten huonekalut eri värisiksi :)

Meillä on paljon mustavalkoista, keittiössä vastoin kaikkia "sääntöjä" vaaleansinistä.

Ei minkäänlainen. Yritämme pitää talon sisällä ne huonekalut, jotka mahdollistavat jokapäiväisen elämän vaatimat toiminnot.

Se on mukava, kotoisa, huoleton, elämääkestävä ja sellainen, ettei siihen tai sen ylläpitoon tarvitse kiinnittää joka kuukausi mitään huomiota.

Valkoista ja pellavaa, hiukan mustaa messinkiä. Tummaa puuta valkosen kaverina, ruskeaa nahkaa keittiön tuolit, valkosen pöydän kaverina. paljon valaisimia ja kynttilöitä. makkarissa tummaa puuta ja beigeä. Värejä ei muutakuin jouluna punaista. Palstan mielestä tylsä ja mitäänsanomaton varmasti :D

Meillä pyrin siihen että olis mahd. maanläheistä. Elikkä kasveja, tummaa puuta, valkoista, harmaata, siniharmaata, vihreän eri sävyjä. Puuta ja tekstiiliä paljon. Välillä tuon kukkia (ehdottomasti ei muovisia) väriläiskiksi :)

Oon kokeillut kaikenlaisia värejä, muttei jotenkaan toimi. Mulle koti on rauhoittumista ja rentoutumista varten ja olen huomannut että tämä on paras "teema" meillä siihen. :)

Meillä on suurin osa huonekaluista minimalistisen moderneja ja valkoisia, mahdollisimman huomaamattomia koska asunto on pieni. Löytyy myös muutama aitopuinen vanha huonekalu ja varsinkin valaisimista designklassikoita. Tekstiilit ovat vanhaa Marimekon tuotantoa ja niitä väripilkkuja muutoin valkoisen ja pelkistetyn keskellä, kuten myös pienet sisustusesineet. Matot, joita on tällä hetkellä vain lastenhuoneessa ja keittiössä yksi pieni, ovat aitoja villamattoja, nekin värikkäitä.
Ei meillä minkään tietyn tyylin mukaan sisusteta vaan sekoitellaan itselle mieluisia elementtejä :)

Sellaista maalaisromanttista, romuantiikkia, valkoista, puuta, maanläheistä, shabby chic tyyliä, ripaus vaaleanpunaista ja turkoosia, Ikeaa, Indiskaa yms. Sellainen sekamelska kaikkea ihanaa :)

Meillä on olkkarissa pitkälti valkoista, vähän turkoosia siellä täällä antamassa väriä. Muuten löytyy huoneesta riippuen sekä limenvihreää, pinkkiä että harmaata.

Keskeneräinen. :) Remontti meneillään.

Harmaata, tummanruskeaa, pellavaa, mudan väristä, ripaus mustaa ja valkoista, Teollisuustyyliä, perinteistä, modernia, vähän romuromatiikkaa, vanhaa ja uutta sekaisin. Luonnonmateriaaleja. Toivoa tulevasta... :)

Katotaan sitte muuton jälkeen. Lohikäärmeitä ja tummaa puuta, ripaus itämaisuutta, goottiteemaa, villiä länttä? Kaipa sitä aikamoinen lohikäärmeen luola meidän makkarista tulee lopulta ja pelihuone sit varmaan teemaansa kunnioittava myös. Näen jo sieluni silmin seinillä klassisia pelihahmoja pomppimassa.

Tummaa puuta, paljon tavaroita, tauluja, batiikkia Afrikasta ja Karibialta. Verhot, matot, tyynyt yms värikkäitä, mutta ei missään nimessä sinistä tai turkoosia! Mun silmä ei kestäisi valkoisia huonekaluja. ;)

Onko se sitä valkoista,mitä nyt pursuaa joka kolosta?
Vai sellasta perus tavallista?
Onko vanhaa/rempattavaa?

Meillä on silleen ehkä romuromantiikkaa/maalaistyylistä,mutta ei mitään valkosta. Rempattavaakin olis,mutta ei nyt varaa ole muuta kuin maaliin:/

Onneks osaan itse värkätä juttuja,jos vaan taas jaksaisin.

Meillä olohuoneessa aika "tylsän" näköistä, mutta ei kuitenkaan mitään peruskamaa:
- tummat lattiat
- tummat modernit huonekalut
- pari tummahkoa antiikkikaappia
- tauluja (oikeasti arvokkaita, ei mitän Ikea-tauluja)
- vaaleat matot
- valkoinen sohva, jolla värikkäitä tyynyjä
- ei verhoja
Makuuhuoneissa sitten enemmän sitä vaalea, perus Ikea-tyyliä. Mutta kyllä tän nyt omaksi kodikseen tunnistaa.

on täällä valkoista mutta on muutaki väriä.. uutta ja vanhaa sekasin, aika perus kauraa tää sisustus varmaan on. vaikea luonnehtia. kyllä se valkoisuus taitaa olla se tän hetkisen sisustus trendin IN juttu mutta mua jotenki ahdistais jos noi muutamat isommat valkoset huonekalut olis mustia/tummia, tulis aika tunkkasen näköinen tästä olohuoneesta.

Laittakaa kuvia.

Ollaan muuttamassa niin tässä on vain näitä vanhoja prepareerauksia joita tuossa viime syksyllä tehtiin.

cats.jpg

261120111726.jpg

281120111733.jpg

• Tykkää
Reactions: as if