Millaiset imetysliivit ja mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kride-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kride-

Uusi jäsen
23.02.2010
23
0
1
Millaiset imetysliivit minun pitäisi hankkia kun normaalisti koko 85 D. Monetko tarvitsen heti alkuun? Pitäisi ostaa aluksi jotain halpoja ja myöhemmin kunnollisia kun tietää rintojen koon. Mistä olette liivinne ostaneet tai tilanneet?

Jos en muuta niin sen olen oppinut että halpoja ei isotissisen ainakaan kannata ostaa! Parhaat liivit löytyy ihan liiviliikkeestä, kalliitahan ne vähän on mutta kyllä sitä vähän on valmis maksamaan mukavuudesta. Nimim. imetysliivit kokoa 80F hommannut :D

Mä tilasin ellokselta..en tiedä kuinka suuria kokoja sielä on ..ku ite en tarvi suuria.. 2kpl 25.9e ja sitte törmäsin et halpa-hallissa kans myydään sielä oli isoillekkin tarkoitettuja nii ne tais olla vaan 9.9e mut en sit tiiä minkälaisia on.. en oo päässyt vielä testaan :D huomenna laskettuaika.. :D ite ostin noi elloksen omat alusk

nursingbra.co.uk-verkkokaupasta bravado body silkseamless nursing bra-liivit tilasin ja ovat tosi hyvät! Vajaa 30e maksoi, postikuluja ei tule. On H&M:nkin liivejä ja aikamoinen on ero mukavuudessa :D

http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product=Anita-Maternity-Microfibre-jacquard-underwired-nursing-bra&product_id=ANT-5035&size=&colour=White

Mulla on nämä ja on hyvät. Tilasin normaalikokoani yhtä kuppikokoa isommat niinkuin tuossa neuvotaankin tekemään. Mulla normaalikoko G75, tilasin siis H34. Alussa kun maito nousi oli vähän pienet mutta nyt vauva reilut 2vkoa niin ovat juuri sopivat.

Yhteistyössä