Millaiset vaatteet mulle sopii? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kotiäiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ai että sulla on kivan mallinen ruppi :D no esim. just nuo vaatteet sopii sulle mitkä kuvassa äläkä laita mitään löysiä telttoja päälles, sullahan on nainen ihana vyötärö :D

Kiitti! :) Haluaisin just naisellisuutta pukeutumiseen niin tuo tyyli mikä on kuvassa on vähän huono siihen :D Ja haluaisin näyttää naiselta, en tytöltä... Ja lyhyemmät hameet ahdistaa, polveen oleva on ihan jees mutta minkä mallinen? Kynähame, a-linja...?

wpid-1273575843_fashion.jpg

Premium+Fashion+Wear+for+Petite+Women+and+Men.jpg

Women-Belts-Style-2.jpg

Vasemman puoleinen

Korean_style_women_s_clothing.jpg

Kun on vyötärö olemassa, ei sitä kannata turhaan piilotella :)

Kiitos! Noista topeista, niin tulisko olla tollanen ylhäältä kapea toppi vai enemmin mallia X? Mulla on aika leveät hartiat niin miten niitä voi piilottaa? Ja onko esim. V-kaulus hyvä vai onko törkeä? Tosin nyt ei törkeää vaikutelmaa kovin usein ehkä tule kun ei ole kovin kohottavia rintaliivejä noissa imetysliiveissä 8)

No ehkä mä jotenkin pääsen näillä alkuun... Oon vaan niin huono noissa vaatevalinnoissa ja oon menossa ostoksille, niin haluaisin kerrankin ostaa jotain säväyttävää enkä aina noita perus farkkuja ja t-paitoja. Että jos jollain on vielä jotain ideaa niin kiva olis :) Vaikka väreistä tai kuoseista tai malleista. Olis hienoo yllättää isäntä ;) Kun tykkää kyllä mun kropasta, mutta sanoo, että peittelen sitä liikaa...

Yhteistyössä