Mä olen itse 110-82-106. Eli isot rinnat, iso perse ja kapeampi vyötärö, en ole hoikka, mutta en mikään ihrapallokaan. Pituutta 162cm ja käytän vaatekokoa 40-42, kuppikoko 80F.
Mulla on jonkin verran vatsaläskiä, eli sellainen pömppis, joten en pidä ikinä alavatsasta tiukkoja vaatteita enkä asuja, missä on normaalimittainen paita + housut, koska jenkkakahvat näyttää ihan kauheilta sillon. Lukuunottamatta alavatsaröllykkääni, olen hyvinkin tiimalasikroppainen ja läski kertyy tosi tasaisesti ja näytän ns. uhkealta, en lihavalta. Olisin mielelläni hoikempi, mutta kyllä tämä nykyinen vartalomallikin on tosi helppo pukea
Korostan vyötän kapeinta kohtaa ja hyviä rintoja. Käytän paljon naisellisia mekkoja ja siinä päällä neuletakkeja. Pukeudun tyttömäisesti, mutta rennosti. En käytä trikoota, vaan jämäkämpiä materiaalia jotka ei nuole vatsamakkaroita. Itselleni hyvin tyypillinen asu on esimerkiksi tällainen...
... eli vyötäröltä istuva mekko (HUOM JOSTA TISSIT EI TURSUA YLI!!), päälle neuletakki auki ja tavalliset, korottomat saapikkaat + paksut, mustat sukkahousut. Kaapistani löytyy eri värisiä a-linjaisia, vyötäröltä istuvia mekkoja, tavallisempia ja juhlavampia, yleensä pituus on vähän polven yläpuolelle. Asustan paljon koruilla ja huivilla.