Millaisilla kengillä kevääseen? *lapsista*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jojo"

Vieras
Millaisia kevätkenkiä olette hommanneet taapero- ja leikki-ikäisille lapsille? Vesikelit mennään kumisaappailla ja villasukilla, mutta entä vaikka 10-15 plusasteen tietämillä vähän kuivemmalla kelillä? Juu, arvata saattaa, etten ole itse mikään kenkäfriikki...

Toinen asia - mistä ja milloin kenkiä oikein hankitaan? Lähialueen kaupoissa oli edelleen tarjolla vain toppatöppösiä, kun olisin katsellut kenkävalikoimaa samalla reissulla, kun hommasin haalarit lapselle. Parivuotiaalle pojalle pitäisi onnistua kaivamaan jostakin kivaa jalkinetta koossa 25.

Vincentin kegät ostettiin Stockan kanta-asiakastarjouksesta. Ovat siis umpinaiset nahkakengät tarrakiinnityksellä. Aiempina vuosina on ollut nahkaiset ensiaskelkengät. Lapsi siis nyt 3- vuotias.

Ostin Prisman (s-kortilla, mainostusta) maitokauppareisulla jo reilu kuukausi sitten poistokopasta nilkkurimalliset lenkkari/kävelykengät ja toiset nahkanilkkurit, toiset 5 euroa ja toiset 6 euroa. Joskus tekee löytöjä, toki eivät ole goreja mutta käyvät meillä. Myllään aina poistokopat "kauden ulkopuolella" niistä tekee löytöjä. Paikallinen CM kasvatti sandaalivarastoamme marraskuussa =). Ja ainakin K-Kengässä oli uudet kevätGoret jo myynnissä (nilkkurit).

Kiitos, eli nahkanilkkureita ja goretexeja :D Mulle ei kerta kaikkiaan mahtunut päähän yhtään säällistä ajatusta, mitä muuta on olemassa, kuin kumpparit, toppakengät, sandaalit ja lenkkarit...

Kumpparit, goretex-lenkkarit ja siistit kengät on meillä perussetti. Tänä keväänä on sellaiset ohuet talvikengät / korkeamman gorelenkkarit myös käytössä.

Mä ostan Prismasta, kenkäkaupasta, sokokselta/stokkalta. Nyt on alkanut houkuttelemaan myös netin kenkäkaupat ja tietyt nettilastenvaateliikkeet mitkä myy jotain tiettyjä merkkejä, mitä paikallisista ei saa. Valikoima kun on ankea.

Onko kokemuksia esim Kenkäkauppa netissä - osta kengät netistä! | Brandos.fi ?

Mä olen niin vanhanaikainen, että nettisostosten teko on vielä ihan alkutekijöissään :) Mutta nyt voisi olla hyvä aika aloitella. Etenkin, kun sesonki on jo näemmä menossa, kuten arvelinkin. Täällä takahikiällä vaan yritetään väkisin myydä edellinen kausi ensin loppuun.

Yhteistyössä