[QUOTE="Vieras";26050950]Ihan sama! Mutta sitten ei ketään löydy lähtemään kaveriksi syömään tai shoppailemaan, kun siten haluaisin itse tuulettua. Ihan kuin se baariin lähtö olisi jotain ainoaa-oikeaa-tuulettumista. Ei tajua![/QUOTE]
Juuri näin! Musta tuntuu ihan tyhmältä selitellä kavereille miksi minä EN halua lähteä baariin. Ja nyt kun pian on kesäkin niin moni on jo hokenut, että mieti TERASSIT!!! Woohoooo!! Joo, onhan ne terassit auki taas pian. Mutta mitä sitten? Ei se mun maailmaa enää hetkauta samalla tavalla kuin pari vuotta sitten. Voin kyllä käydä yhdellä, mutta se, että ryyppäisin aamuneljään asti ei vaan enää kiinnosta. Lapsen myötä mä oon huomannu, että taidan sittenkin olla sellainen koti-ihminen, ja se tuntuu olevan muutamalle aivan vieras käsite.
Mäkin oon yrittäny joskus kysyä joltain kaverilta, että mentäiskö syömään, leffaan, shoppailemaan tms. niin ei. Toki siis moni kaveri on myös samanhenkinen kuin minäkin, mutta näitä bilettäjiä sitte kans riittää. Joskus oon näiltä baarissa hyppääjiltä kysyny, että no jos vaikka sitte mennään ihan vaan yhdelle, tunti paikallisessa kuppilassa ja kotiin? Vastausksena on joskus ollu tyly; äääh, meneekö siinä vähä ilta hukkaan jos vaan yhden juo?? :O

No ehkä sulla, mutta ei mulla!
Mä oon jo miettiny, että sitten ku näillä mun lapsettomilla ystävillä on itellä pieniä lapsia kotona, ja omani on jo sen ikäisiä, ettei tarvi joka sekuntti keksiä virikkeitä tai vahtia, ettei kukaan kiipeä pöydille niin silloin MINÄ ehdotan näille kavereille viikonlopun mittaista ryyppyreissua ruotsinlaivalla! Katotaan mitä mieltä ovat silloin!