M
mezmerize
Vieras
Toisessa ketjussa puidaan miehen pieniä pettämisiä. Mikä mielestäsi on oikeaa pettämistä? Lasketaanko suutelu, kädestäpitely, muu läheisyys? vai onko sen aina oltava seksiä? Entäs jos puoliso on henkisesti läheinen jonkun toisen kanssa, esim. on todella hyvä työkaveri vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, ja puolisosi tapaa tätä kaveria myös vapaa-ajalla? Mistä et sallisi puolisosi juttelevan kaverilleen?
Mikä oikeuttaa pettämiseen? Onko huono parisuhdeseksi tai seksin puute oikeutus hakea seksiä ulkopuolelta? Tai yhteisen ajan puute? Entäs pitkä suhde, johon halutaan vaihtelua?
Millaisen pettämisen voisit antaa/olet antanut anteeksi?
Itse en usko, että kestäisin miehen seksisyrjähypyn. Mutta myös toisen naisen suutelu ja muu hyväily olisi aika tylyä. Luulenpa, että olisin aika mustasukkainen myös todella hyvästä kaveruudesta, koska kokisin sen kilpailevan minun tarjoamani ystävyyden ja kumppanuuden kanssa. Tosin sitä olisi ehkä vaikeampi väittää pettämiseksi...
Mikä oikeuttaa pettämiseen? Onko huono parisuhdeseksi tai seksin puute oikeutus hakea seksiä ulkopuolelta? Tai yhteisen ajan puute? Entäs pitkä suhde, johon halutaan vaihtelua?
Millaisen pettämisen voisit antaa/olet antanut anteeksi?
Itse en usko, että kestäisin miehen seksisyrjähypyn. Mutta myös toisen naisen suutelu ja muu hyväily olisi aika tylyä. Luulenpa, että olisin aika mustasukkainen myös todella hyvästä kaveruudesta, koska kokisin sen kilpailevan minun tarjoamani ystävyyden ja kumppanuuden kanssa. Tosin sitä olisi ehkä vaikeampi väittää pettämiseksi...