Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä meinasin sen kantopussin hommata itselleni,et jos jollain olisi![]()
Mulla olis Kangan rengasliina/ kantopussi, S-kokoa :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä meinasin sen kantopussin hommata itselleni,et jos jollain olisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ergo-repussa pystyi![]()
Kuin oot ergossa imettänyt? Joutuuko paljon "säätämään"?
Mulla nimittäin Manduca ja pitäis tuo imetys opetella siinä hoitamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:No kertokaa, että mitä liinaa ei kannata jostain syystä hommata.
Tässä on sama kuin kestovaipoissa, että on niin monenlaista tarjolla eikä hajuakaan, että minkälaisia ne on käytössä...
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:on se varmaan, koska mulle toi oli passeli. mutta jos mieskin kantaa ja on isompi kuin sä niin kannattaa harkita pitkää liinaaniissä saa ne ylimääräiset liinanpäät kyllä laitettua siististi kasaan etteivät maata viistä.
Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:on se varmaan, koska mulle toi oli passeli. mutta jos mieskin kantaa ja on isompi kuin sä niin kannattaa harkita pitkää liinaaniissä saa ne ylimääräiset liinanpäät kyllä laitettua siististi kasaan etteivät maata viistä.
Eipä taida tuo mies innostua kanniskelemaan kun ei se noista kestoistakaan innostunut![]()