millaset vaatteet laitette päiväkotiin jos näin lämpösiä ilmoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä poikien äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä poikien äiti

Vieras
meidän päiväkodissa kun on ehdoton että erikseen ulko/sisävaatteet
ja jos näin lämmintä.. niin ulkopuvun saa jo jättää kotiin. että laitanko parit kollegehousut matkaan vai esim muutamat shortsit.. ja huppari..vai miten te muut..

No mä laitan aamusta varmaan collegehousut jalkaan, jotka sitten voi vaihtaa kelin lämmitessä capreiksi. Mukaan siis kahdet caprit (sisä- ja ulkokäyttöön) sekä ulkoiluun varalle toiset collegehousut. Päälle t-paita ja mukaan pitkähihainen ohut paita sekä college-huppari.

no mä tosiaan tunnen itteni niin tyhmäks

ja jos mä aamulla pyöräilen poikien kans housussa ja hupparissa päiväkotiin niin pitääkö jo siellä vaihtaa ns sisä vaatteet eli toiset housut +huppari vai meneekö jo aamuset vaatteet sisävaatteena

t-paidan ja shotsit voin laittaa reppuun ja vaikka ulkovaatteetkin jos sattuu että iltapäivällä sataakin.
ja kun 2 poikaa niin mullahan on huomenna puol vaatekaappia mukana =)

t-paita ja caprit sisävaatteiksi. Aamusta jalkaan sammarit ja varalle caprifarkut jos tulee kuuma päivä. Varmaan huppari riittää ulkotakiksi. Tai ehkä otan takin varuiksi kassiin. Eipä tuo siellä naulakossa paljoa paina.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä poikien äiti:
no mä tosiaan tunnen itteni niin tyhmäks

ja jos mä aamulla pyöräilen poikien kans housussa ja hupparissa päiväkotiin niin pitääkö jo siellä vaihtaa ns sisä vaatteet eli toiset housut +huppari vai meneekö jo aamuset vaatteet sisävaatteena

t-paidan ja shotsit voin laittaa reppuun ja vaikka ulkovaatteetkin jos sattuu että iltapäivällä sataakin.
ja kun 2 poikaa niin mullahan on huomenna puol vaatekaappia mukana =)

Menee samat, jos ei oo likaiset. Ja voi niillä vielä aamupäivällä uloskin mennä, mutta ota sitten toiset sisävaatteet tai vaihtoehtoisesti toiset ulkovaatteet mukaan. Niinhän taisit jo kertoakin tekeväsi. :)

Ihan vaan jos laitatte kahdet vaatteet lapsille mukaan. Minä ainakin toivon niin. Koskapa sieltä hiekkikselta/puistosta kulkeutuu muuten niin kovin paljon hiekkaa sisätiloihin.
Meillä vanhemmat pukee yleensä lapselle aamun viileyteen sisävaatteiden päälle vk-asut tullessaan. Sitten repussa on mukana hellevaatteet ulkoiluun erikseen. 'ja jos aamun ulkoilussa on vielä viileää, puetaan ne vk-vaatteet päälle. Eli ei tokikaan tarvitse puolta vaatekaappillista vaatteita mukana roudata :)